30.11.2017 / 11:49
StoryEditor

Podwójny rekord Poczty Polskiej w Black Friday

(Poczta Polska)
Prawie pół miniona przesyłek obsłużyła Poczta Polska w związku z zakupami, jakie zrobili Polacy w miniony weekend. Również oferta promocyjna produktów świątecznych Poczty Polskiej pobiła dotychczasowe wyniki sprzedażowe.

W poniedziałek tuż po Czarnym Piątku, kiedy to sklepy internetowe zaczynają wysyłać do klientów zamówione produkty, przed Pocztą Polską stanęło wyzwanie przyjęcia i doręczenia z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Komentarze (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

Gratulacje! Ja z usług poczty nie korzystam już od jakiegoś czasu. Odkąd natrafiłem na Bliską Paczkę staram się nadawać i odbierać przesyłki w punktach, gdyż jest to tańsze niż inne formy przesyłek.

Maciej
Nie znaleziono komentarzy

Zostaw swoje komentarze

19.03.2025 / 13:25
StoryEditor
Właściciel marek Vistula, Bytom i Wólczanka sprzedaje ubrania z drugiego obiegu. Podpisał umowę z partnerem
Salon marki Vistula w CH Westfield Mokotów w Warszawie (fot.wiadomoscihandlowe.pl/MG)

Grupa VRG będzie sprzedawać swoje ubrania z drugiej ręki za pośrednictwem salonów Vive Profit. Pilotaż już wystartował.

Grupa VRG właściciel m.in. marek takich jak Vistula, Bytom, Wólczanka oraz VIVE Profit, polska sieć sklepów z odzieżą cyrkularną, rozpoczęły wspólne działania. Kooperacja dotycz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Komentarze (0)

Nie znaleziono komentarzy

Zostaw swoje komentarze

16.03.2025 / 15:37
StoryEditor
Udział żywności i napojów w wydatkach Polaków zmniejsza się! Jakie zmiany nastąpiły w koszyku zakupowym?
Tajemniczy klient, z tej usługi najczęściej korzysta branża retail

Zgodnie z danymi GUS inflacja CPI nie zmieniła się w lutym w porównaniu do stycznia i wyniosła 4,9 proc. r/r, kształtując się poniżej konsensusu rynkowego (5,4 proc.). W dużej mierze za niższy od oczekiwań odczyt w lutym odpowiada zmiana wag koszyka inflacyjnego (patrz poniżej), która przyczyniła się do istotnej rewizji w dół (z 5,3 proc.) tempa wzrostu cen za styczeń.

Jak wskazują dane GUS w kierunku wzrostu inflacji w lutym oddziaływała wyższa dynamika cen żywności i napojów bezalkoholowych (6,2 proc. wobec 5,5 proc. w styczniu). Wynikało to...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Komentarze (0)

Nie znaleziono komentarzy

Zostaw swoje komentarze

30. marzec 2025 06:03