30.10.2019 / 15:15
StoryEditor

Poczta Polska w tym roku powiększy powierzchnię swoich sortowni o ponad 23 tys. mkw

Sortownia Poczty Polskiej w Białymstoku (mat. prasowe)
W Białymstoku otwarto właśnie nową halę o powierzchni ponad 5,4 tys. mkw, która ma usprawnić obsługę paczek na Podlasiu. Dodatkowe magazyny to kolejny etap wdrażania nowej architektury logistycznej, która ma przygotować Pocztę Polską na rozwój eCommerce.

Nowa droga ekspresowa S8, usprawniająca komunikację między Białymstokiem a Warszawą, budowane trasy Via Carpatia oraz Via Baltica, decydują o dużym potencjale Podlasia dla rozwo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.07.2024 / 15:19
StoryEditor
Maciej Kroenke, Strategy&: Sieci handlowe muszą budować własne kanały kontaktu z klientem
Maciej Kroenke, partner w Strategy& Polska (fot. mat. własne)
Analiza danych oraz tworzenie własnych kanałów dotarcia do konsumentów to dwa istotne obszary, w które inwestują sieci handlowe - zauważa Maciej Kroenke, partner w Strategy& Polska.

- Półtora roku temu byliśmy w sytuacji, kiedy wszyscy otwieraliśmy oczy ze zdumienia, jak bardzo zmieniały się warunki inflacyjne, jak bardzo zmieniał się konsument, szykując si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.07.2024 / 16:08
StoryEditor
Niewypłacalność ogłasza coraz więcej firm. Wiemy, w których branżach jest najgorzej i gdzie plasuje się handel
Z danych Coface wynika, że w pierwszej połowie br. niewypłacalność ogłosiło prawie 700 firm z branży handlowej. To o 26 proc. więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego (fot. Shutterstock)

W pierwszej połowie 2024 r. niewypłacalność ogłosiło prawie 3200 firm – wynika z najnowszego raportu firmy Coface. Oznacza to duży wzrost w porównaniu z analogicznym okresem w roku ubiegłym. Prognozy ekspertów na kolejne miesiące wskazują, że dynamika w tym zakresie znacząco się nie zmieni.

Najnowsze dane Coface wskazują, że liczba niewypłacalnych firm w Polsce wciąż bardzo dynamicznie rośnie. Po dwóch kwartałach tego roku ogłosiło ją 3181 firm, czyli o 26 pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. lipiec 2024 05:48