23.03.2018 / 11:26
StoryEditor

Makro Polska inwestuje w zielone technologie. Sieć ograniczy emisję CO2

Magazyn logistyczny Metro (fot. mat. prasowe)
W ramach strategii zrównoważonego rozwoju sieć hurtowni Makro Polska prowadzi działania mające na celu m.in. redukcję emisji CO2, zużytej energii elektrycznej oraz ilości odpadów – w 2017 roku recyklingowi poddano ponad  8 tys. ton materiałów.

 Celem strategii zrównoważonego rozwoju prowadzonej przez Makro Polska jest m.in. ograniczenie negatywnego wpływu na ekosystem oraz poszanowanie zasad ochrony środowiska. W jej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.11.2024 / 08:28
StoryEditor
Wielkie przejęcie w polskim e-commerce. Firma Cyber Folks kupuje prawie połowę akcji Shopera
Marcin Kuśmierz, prezes firmy Shoper (fot. Shoper)

Transakcja ma być warta 547 mln zł, a dzięki niej nowy właściciel przejmie 49,9 proc. akcji giełdowej spółki, specjalizującej się w dostarczaniu rozwiązań do obsługi handlu internetowego.

Jak zwraca uwagę Puls Biznesu, Cyber Folks porozumiał się z kilkoma akcjonariuszami Shopera. Kupi 14 mln akcji po 39 zł za sztukę od takich firm, jak Modhaus, K_K Fundacja Rodz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.11.2024 / 14:43
StoryEditor
Czy hiperdyskont od Auchan to prawdziwy gamechanger na rynku… hipermarketów? [KOMENTARZ EKSPERTKI]
Atac Hiper Discount by Auchan (fot. Auchan)

Hipermarkety od lat borykają się z wieloma problemami, które są efektem nie tylko ostrej konkurencji i rozwoju dyskontów, ale także długoterminowych trendów rynkowych i konsumenckich. Sieci sklepów wielkopowierzchniowych usiłują na nowo wynaleźć ten format wprowadzając m.in. elementy, które kojarzą się właśnie dyskontami. Przykładem może być Carrefour, który z jednej strony ma sieć dyskontów Supeco, a z drugiej wprowadza do hipermarketów koncept Outletu, gdzie asortyment jest ograniczony i precyzyjnie dobrany, a głównym przekazem jest niska cena. Auchan uruchamiając w Polsce hipermarkety dyskontowe Atac poszedł jeszcze dalej. Warto zadać więc pytanie, czy nowy koncept to gamechanger nie tylko wśród hipermarketów, ale także na rynku FMCG?

Jak wynika z danych PMR Market Experts, ostatnim dobrym rokiem w segmencie hipermarketów był 2016 r., kiedy kanał ten zanotował dynamikę wzrostu wartości sprzedaży na poziomie o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. grudzień 2024 18:23