27.11.2018 / 14:56
StoryEditor

Klienci Poczty Polskiej mają do dyspozycji już 10,8 tys. punktów odbioru przesyłek

(fot. mat. prasowe Poczta Polska)
Ponad połowa e-sklepów wybiera usługi kurierskie Pocztex i usługi paczkowe Poczty Polskiej, a blisko 1/3  korzysta z usługi Odbiór w Punkcie, która umożliwia odbiór przesyłki w placówkach pocztowych, na wybranych stacjach Orlen, w kioskach Ruch oraz w sklepach Żabka i Freshmarket – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia.

Z przesyłek kurierskich Pocztex i usług paczkowych Poczty Polskiej korzysta większa grupa e-sklepów niż z jakiegokolwiek innego operatora. W badaniu wzięły udział małe i średnie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2024 / 14:35
StoryEditor
Lisek przechytrzył ustawodawcę i dowozi e-papierosy z nikotyną. Prawnik mówi o "obchodzeniu zakazu sprzedaży wyrobów tytoniowych na odległość" [TYLKO U NAS]
Na zdj. dark store Liska. To tu kompletowane są zamówienia (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)

Klienci Lisek.app mogą nabyć wyroby tytoniowe, w tym e-papierosy zawierające nikotynę, woreczki oraz wkłady tytoniowe. Jak to możliwe? Okazuje się, że pomaga w tym kreatywny regulamin usługi nabycia produktów na zlecenie. Sprawę przeanalizował dla nas prawnik z kancelarii Chałas i Wspólnicy, opisując, o co chodzi w manewrze zastosowanym przez Liska.

Zacznijmy od tego, że Lisek ma nie jeden, lecz aż pięć regulaminów. Obok regulaminu aplikacji mobilnej Lisek.app, skonstruowano także regulamin sprzedaży w aplikacji Lisek....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2024 / 17:33
StoryEditor
Biedronka będzie prowadzić komunikację reklamową przy półce
W części sklepów Biedronka są już ekrany reklamowe (fot. mat.pras.)

W tym celu sieć nawiązała współpracę z POS Media. Partnerstwo skoncentruje się na komunikacji reklamowej w sklepach.

Agencja będzie odpowiedzialna za realizację kampanii POS dla marek obecnych w sieci. Materiały POS, będące kluczowym nośnikiem reklamy w strefie półkowej, mają zwiększyć widoczn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. grudzień 2024 02:03