17.04.2018 / 12:37
StoryEditor

Klienci coraz więcej kupują w internecie przez smartfony

(materiały prasowe)
Według badań europejskiego rynku e-commerce „Barometr E-shopper 2017” przeprowadzonego przez TNS Kantar na zlecenie DPDgroup wynika, że rośnie liczba e-zakupów dokonywanych za pomocą smartfonów. Odsetek użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych wynosi dzisiaj 39 proc. (5 p.p. więcej niż w ubiegłorocznej edycji badania). Najchętniej korzystają z nich tzw. duzi nabywcy (51 proc.) i millenialsi (55 proc.).

Kraje, w których smartfony najczęściej są wykorzystywane do e-zakupów to Rumunia (65 proc., +7 p.p. r/r), Chorwacja (56 proc.) i Węgry (51 proc., aż +10 p.p. w stosunku do roku ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2024 / 12:25
StoryEditor
Biedronka i woda Polaris zasponsorują polskich szczypiornistów
Cieszymy się, że Biedronka podziela naszą pasję i razem z nami chce budować silną przyszłość polskiej piłki ręcznej - podkreśla Sławomir Szmal, prezes Związku Piłki Ręcznej w Polsce

Sieć Biedronka, od ponad dekady angażująca się w rozwój polskiego sportu i będąca oficjalnym sponsorem reprezentacji narodowej w piłce nożnej, podjęła decyzję o wsparciu kolejnej drużyny. Polaris (marka dostępna wyłącznie w sklepach Biedronki) będzie oficjalną wodą polskiej drużyny piłki ręcznej.

Sieć sklepów Biedronka oraz Związek Piłki Ręcznej w Polsce podpisały umowę sponsorską, na mocy której woda Polaris została oficjalną wodą polskich zawodników do końca 2026 roku....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2024 / 09:58
StoryEditor
Nestle, Procter & Gamble i inne firmy mogły nieświadomie wykorzystywać olej palmowy z nielegalnie wykarczowanego rezerwatu. Trwa dochodzenie
East Kalimantan/IndonesiaMarch 13, 2019Workers on oil palm plantations are harvesting palm fruit, for further processing delivered to palm oil mills.

Grupa firm, obejmująca Nestle oraz Procter & Gamble przeprowadziły dochodzenie w sprawie pochodzenia oleju palmowego, który według organizacji ekologicznej pochodził z nielegalnie wykarczowanego rezerwatu przyrody w Indonezji. Koncerny wyjaśniają sprawę i podejmują kroki zaradcze.

Amerykańska organizacja Rainforest Action Network (RAN) twierdzi, że prawnie chronione lasy deszczowe w indonezyjskim rezerwacie przyrody Rawa Singkil zostały w ostatnich ośmiu ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 07:59