10.12.2022 / 23:12
StoryEditor

Kim jest JD.com, nowy partner Biedronki?

JD.com, zautomatyzowany magazyn logistyczny, źródło: jd.com ()
JD Logistics będzie współpracować z Biedronką w zakresie obsługi e-sklepu popularnej sieci dyskontów. Jak powiedział Zhong Zhang, starszy dyrektor JD Logistics Europe możliwości kompleksowego łańcucha dostaw i doświadczenie pomogą przyspieszyć transformację biznesu internetowego Biedronki.

JD.com jest największym sprzedawcą internetowym w Chinach i największym sprzedawcą detalicznym w całym kraju. Oferuje klientom najlepsze wrażenia z zakupów online. Firma jest cz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2024 / 14:02
StoryEditor
Czy Sephora finansowała kampanię Donalda Trumpa? Sieć ucina spekulacje
Sieć Sephora stanowczo zaprzeczyła informacjom, o tym jakoby finansowała kampanię wyborczą Donalda Trumpa (fot. materiały prasowe)

W mediach społecznościowych pojawiły się doniesienia o tym, że Sephora przekazała znaczne środki na kampanię prezydencką Donalda Trumpa i nawoływania do bojkotu sieci. Szum był na tyle duży, że Sephora wydała oficjalne oświadczenie w tej sprawie. Co z niego wynika?

W oświadczeniu, o którym pisze portal wiadomoscikosmetyczne.pl Sephora stanowczo odcięła się od pogłosek o rzekomym wsparciu kampanii prezydenckiej Donalda Trumpa.

„Sepho...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.11.2024 / 14:12
StoryEditor
Nestle prezentuje nową strategię. Chce rosnąć organicznie o 4 procent i zwiększać marżę
Nestle (fot. testing/Shutterstock.com)

Globalny gigant spożywczy zapowiada, że chce zwiększyć tempo wzrostu organicznego, mimo że obecny rok był wyraźnie gorszy od założeń. W planach jest też wygenerowanie 2,5 mld franków oszczędności, z czego mają być sfinansowane inwestycje.

Szwajcarski koncern zapowiada, że w ciągu dwóch lat chce osiągnąć tempo organicznego wzrostu na poziomie ponad 4 proc. To o tyle duże wyzwanie, że w tym roku wzrost sprzedaży or...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. listopad 2024 10:37