08.08.2019 / 10:33
StoryEditor

InPost oferuje pracę nawet 1000 osobom z Geis i przejmuje klientów wycofującej się firmy

(fot. PJ)
InPost podpisuje umowy z klientami wycofującej się z Polski firmy logistycznej Geis. InPost oferuje także zatrudnienie osobom, które dotychczas pracowały w Geis. Oferty pracy dotyczą całej Polski – możliwa jest zarówno opcja zatrudnienia w charakterze kuriera, jak i w sortowniach spółki oraz na stanowiskach menedżerskich średniego szczebla. Łącznie InPost oraz jego partnerzy chcą zatrudnić do 1000 osób.

Wolumen przesyłek obsługiwanych przez InPost rośnie dwukrotnie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Firma dostarczyła w 2018 roku ponad 86 mln przesyłek, czyli o 52,5 proc. w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.06.2024 / 14:26
StoryEditor
Sprawdź jak wyglądają Delikatesy Merkus po remodelingu
Delikatesy Merkus
Delikatesy Merkusfot. Delikatesy Merkus
Delikatesy Merkus
Delikatesy Merkusfot. Delikatesy Merkus
Delikatesy Merkus
Delikatesy Merkusfot. Delikatesy Merkus
Delikatesy Merkus
Delikatesy Merkusfot. Delikatesy Merkus
Delikatesy Merkus
Delikatesy Merkus
Delikatesy Merkus
Delikatesy Merkus
Delikatesy Merkus realizują gruntowny proces remodelingu swoich placówek. Każdy sklep projektowany jest indywidualnie, uwzględniając specyfikę lokalizacji, charakter mieszkańców, miejscową architekturę oraz aspekty historyczne.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.07.2024 / 19:10
StoryEditor
Dyrektywa CSRD. Czy firmy z branży FMCG są gotowe na nowe wyzwania?
Od lewej: Łukasz Głuch, partner, PwC; Grzegorz Kozieja, dyrektor biura analiz sektora food and agri, Bank BNP Paribas; Przemysław Gostkiewicz, prezes, Sokołów (fot. mat. pras.)
Unijna dyrektywa CSRD (Corporate Sustainability Reporting Directive) wprowadza nowe obowiązki dotyczące ujawniania przez firmy informacji związanych ze zrównoważonym rozwojem. Określa ona jednolite standardy, według których spółki będą musiały raportować tego typu dane. Sprawozdania dotyczące zrównoważonego rozwoju staną się częścią sprawozdań z działalności, co oznacza, że będą upubliczniane razem ze sprawozdaniem rocznym. To koniec dowolności w zakresie czasu i standardów raportowania danych niefinansowych.

Dyrektywa CSRD wprowadza także wymóg atestacji danych niefinansowych. – Szacuje się, że nowymi regulacjami będzie około 50 tys. firm w Unii Europejskiej. W pierwszej kolejno...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. lipiec 2024 06:15