13.05.2022 / 18:02
StoryEditor

ID Logistics mocno rośnie. Wzrost przychodów napędza m.in. nowy kontrakt z Leroy Merlin

Grupa ID Logistics (materiały prasowe)
Przychody firmy ID Logistics w I kw. wzrosły o 23,7 proc. do 539 mln euro. Sprzedaż like-for-like urosła o 15,1 proc. Firma utrzymała szybkie tempo rozwoju na rynkach międzynarodowych. - Oprócz szybkiego tempa sprzedaży, finalizujemy integrację dwóch przejęć dokonanych pod koniec ubiegłego roku i rozpoczynamy integrację z Kane Logistics, przejętą z końcem marca 2022 r. – mówi Eric Hémar, prezes i dyrektor generalny Grupy ID Logistics.

Grupa ID Logistics dobrze rozpoczęła 2022 rok, osiągając w I kwartale wzrost sprzedaży o 23,7 proc. (15,1 proc. w ujęciu like-for-like) do 539 mln euro. We Francji ID Logistics ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2024 / 12:14
StoryEditor
Pierwszy banknot z wizerunkiem kobiety kiełbasą wyborczą Adama Glapińskiego. Prezes NBP wycofuje się z obietnicy
Adam Glapiński, kandydując na drugą kadencję w fotelu prezesa NBP zapowiadał, że wprowadzi do obiekgu banknot o nominale 1000 zł, który będzie pierwszym sygnowanym wizerunkiem kobiety (fot. NBP, za: YouTube)

W 2021 r. Adam Glapiński zapowiadał wprowadzenie do obrotu banknotu o nominale 1000 zł, na którym – w przeciwieństwie do wszystkich dotychczasowych – miał widnieć wizerunek kobiety, a nie mężczyzny. Co dziś zostało z tamtej deklaracji?

"Jeśli powierzone mi będzie pełnienie zaszczytnej funkcji prezesa NBP na kolejną kadencję, będę proponował wprowadzenie do obiegu banknotu o nominale tysiąca złotych. To będzie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2024 / 12:10
StoryEditor
Strategia transformacji marki własnej sieci Aldi Nord - o projekcie opowiada Alexander Lauer, dyrektor ds zakupów w niemieckiej grupie hard dyskontów [GALERIA]

Na czym polega nowa strategia Aldi dla private label? Dlaczego ma poprawić konkurencyjność i asortyment sklepów sieci – mówi Alexander Lauer, dyrektor ds zakupów w grupie Aldi Nord.

Prostota i skoncentrowanie się na tym co najważniejsze zawsze były kluczowe dla Aldi Nord. Jednak prostota nie oznacza nudy, zatem sieć projektuje swoje produkty i oferty pro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 11:19