13.09.2022 / 13:27
StoryEditor

Drogerie Hebe inwestują w rozwój sprzedaży w kanale e-commerce

Drogeria Hebe w CH Plaza w Rzeszowie (fot. mat.prasowe/ Hebe)
Sieć Hebe zainwestowała w nową przestrzeń magazonową dedykowaną operacjom e-commerce. W centrum logistycznym w podwarszawskim Błoniu właściciel drogerii będzie dysponował powierzchnią rzędu prawie 10 tys. mkw.

W powiększonym magazynie znalazło się miejsce na kilkadziesiąt stanowisk do pakowania, dłuższe linie przenośnikowe i sorter paczek. Centrum logistyczne przygotowane z ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.01.2025 / 15:37
StoryEditor
Już działa! Castorama uruchomiła swoją platformę marketplace w Polsce. Co to oznacza dla klientów i dostawców?
Hipermarket sieci Castorama w Warszawie, fot. Castorama Polska

Castorama Polska uruchomiała 24 stycznia swoją platformę marketplace, na której swoje produkty będą mogli sprzedawać partnerzy firmy. To ważny krok w rozwoju sprzedaży e-commerce jednej z największych w Polsce sieci DIY. Ile produktów oferuje nowa platforma?

Castorama Polska zapowiedziała uruchomienie własnej platformy handlowej już w styczniu 2023 r. Od tamtej chwili trwały intensywne prace nad infrastrukturą i procesami, ale ta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.02.2025 / 12:39
StoryEditor
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska, gościem Retail Trends 2025. Weźmie udział w debacie poświęconej nowej normalności w handlu FMCG
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Włodzimierz Wlaźlak od 2002 r. związany z Lidl Polska, a od 2020 r. prezes spółki, weźmie udział w debacie pt. "Koniec prostych wzrostów! Nowa normalność w handlu FMCG - scenariusze i wyzwania", która zainauguruje cykl spotkań i dyskusji najważniejszych postaci polskiego handlu i przemysłu FMCG, podczas kongresu Retail Trends 2025.

Włodzimierz Wlaźlak od początku swojej kariery zawodowej związany jest z Lidl Polska. Od 2002 r. współtworzy krajobraz polskiego detalu, a od 2020 r. jest szefem jednej z najwi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 10:54