20.01.2022 / 14:35
StoryEditor

Dino buduje ósme centrum dystrybucyjne. Ma zacząć działać jeszcze w tym roku

Dino buduje ósme centrum dystrybucyjne. Czy na jego otwarciu również pojawi się premier Mateusz Morawiecki? (KPRM)
Grupa Dino rozbudowuje zaplecze logistyczne dla sieci swoich sklepów. Po oddanym do użytku w III kwartale ub.r. centrum logistycznym w Sierpcu w woj. mazowieckim, rusza z budową kolejnego. Gdzie będzie ono zlokalizowane?

Ósme z kolei centrum dystrybucyjne firmy Dino będzie znajdować się w woj. kujawsko-pomorskim, a dokładniej w Lubieniu Kujawskim. 11 stycznia br. podpisany został akt notar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.02.2025 / 15:40
StoryEditor
Klaudia Rudewicz, Ambra: Priorytetem w dystrybucji są inwestycje w technologie i analiza danych
Klaudia Rudewicz, dyrektor generalny w firmie Ambra, Grupa Eurocash

Unikam słowa hurt, hurtownik. Dzisiaj jesteśmy dystrybutorami, partnerami, którzy muszą dać sklepom całe wspierające ich zaplecze. Nie wystarczy mieć szerokie portfolio produktów w odpowiedniej cenie. Dzisiaj trzeba iść o krok dalej, czyli opierać się na danych, odpowiednio je agregować i na ich podstawie analizować zachowania konsumentów – mówi Klaudia Rudewicz, dyrektor generalna firmy Ambra działającej w Grupie Eurocash.

Klaudia Rudewicz, Ambra:  Priorytetem w dystrybucji są inwestycje w technologie i analiza danych 

Unikam słowa hurt, hurtownik. Dzisiaj jesteśmy dystrybutorami, partnerami, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.02.2025 / 15:07
StoryEditor
Polacy kupują ubrania ze względu na cenę, jakość i trwałość. Ekologia mało kogo obchodzi
Czym kierują się Polacy kupujący odzież? (Envato Elements)

Cena, jakość i trwałość ubrań – to główne czynniki zakupowe, którymi kierują się Polacy. Zaskakująco niski wpływ na zakupy mają kwestie ekologiczne. Najlepiej rozpoznawane i najchętniej wybierane marki przez polskich konsumentów to z kolei m.in. Sinsay, H&M, 4F czy Reserved. To wyniki najnowszego raportu Kondo&Partners Consulting. Pokazuje on, że polskie marki muszą stawiać na innowacyjność i szybko reagować na globalne trendy, by móc skutecznie konkurować z zagraniczną konkurencją.

Firma Kondo&Partners Consulting w lutym opublikowała raport Fashion&Brands: Polska Perspektywa, bazujący na badaniu przeprowadzonym na 1000 polskich konsumentów, którego celem b...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 12:35