16.11.2020 / 17:21
StoryEditor

Carrefour chce przed Świętami edukować klientów ws. problemu marnowania żywności

Od dzisiaj, do końca listopada br., wszystkie hiper – i supermarkety Carrefour w Polsce będą zachęcały swoich klientów do walki z marnotrawstwem żywności przed Świętami Bożego Narodzenia. Jak pokazują badania, Polacy są już na 5. miejscu pod tym kątem w Unii Europejskiej, a zjawisko to szczególnie nasila się w okresie przedświątecznym, kiedy kupujemy znacznie więcej żywności niż zazwyczaj. Ogólnopolska kampania Carrefour prowadzona jest wspólnie z Caritas Polska oraz innymi organizacjami pożytku publicznego, z którymi sieć współpracuje w zakresie darowizn żywności.

Jak pokazują badania Tygodnika Gospodarczego PIE, średnio na każdego Polaka przypada aż 247 kg zmarnowanej żywności rocznie. Źródłami strat artykułów spożywczych są przede wszys...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.03.2025 / 15:48
StoryEditor
Napoje energetyczne i funkcjonalne. Jakie marki rządzą rynkiem i czego chcą konsumenci?
Napoje energetyczne (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Rynek napojów energetycznych i funkcjonalnych rozwija się dynamicznie, a jego struktura ulega dynamicznym zmianom pod wpływem globalnych trendów zdrowotnych i konsumenckich. W którą stronę rozwinie się ten sektor?

Według Iwony Puchacz-Wośko, analityk ekspozycji w eLeader, w 2024 roku liderami w kategorii napojów energetycznych pod względem udziałów półkowych były Red Bull (19,66 proc.), T...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.03.2025 / 14:37
StoryEditor
Presja inflacyjna spada. NBP: łączna zmiana cen styczeń-luty wyniosła +0,9 proc.
Adam Glapiński, prezes NBP, podczas konferencji prasowej (zdj: youtube.com/@NBPpl)

W lutym 2025 r. inflacja po wyłączeniu cen żywności i energii wyniosła 3,6 proc. r/r - informuje NBP. Czy inflacja bazowa już jest zgodna z celem inflacyjnym?

Narodowy Bank Polski opublikował 17 marca 2025 r. komunikat o wskaźnikach inflacji bazowej w lutym 2025 r. W relacji rok do roku inflacja po wyłączeniu cen administrowanych (p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. marzec 2025 12:27