10.10.2023 / 15:56
StoryEditor

InPost został partnerem wyścigu Tour de France. Właściciel paczkomatów chce wzmocnić markę we Francji... i nie tylko

Rafał Brzoska, prezes firmy InPost (fot. materiały prasowe)
InPost ogłosił, że wraz z należącą do niego marką Mondial Relay został oficjalnym partnerem Tour de France. Firma nie ukrywa, iż uznaje partnerstwo ze znanym wyścigiem kolarskim za znakomitą okazję do poszerzenia świadomości marki wśród europejskich - w tym francuskich - konsumentów.

Przyszłoroczny wyścig wystartuje z Florencji. Zanim kolarze dotrą do Francji, pierwsze trzy dni będą rywalizować na terenie Włoch. Dlaczego jest to istotne dla InPostu? Otóż fir...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.01.2025 / 18:06
StoryEditor
Co hamuje dynamikę wzrostu sprzedaży detalicznej w Polsce? Analitycy mają swoją teorię
Jakub Borowski, główny ekonomista Credit Agricole Bank Polska

Zgodnie z opublikowanymi danymi GUS nominalna dynamika sprzedaży detalicznej w przedsiębiorstwach zatrudniających powyżej 9 osób zmniejszyła się w grudniu do 2,7 proc. r/r wobec 3,4 proc. w listopadzie, kształtując się znacząco poniżej konsensusu rynkowego (4,4 proc.) i powyżej naszej prognozy (2,1 proc.).

Dynamika sprzedaży detalicznej liczonej w cenach stałych zmniejszyła się w grudniu do 1,9 proc. r/r wobec 3,1 proc. w listopadzie, kształtując się znacząco poniżej konsensu rynk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.01.2025 / 11:26
StoryEditor
Retail pod presją. Jak napięcia międzynarodowe i nowe regulacje wpływają na branżę handlu?
Retail pod presją. Jak napięcia międzynarodowe i nowe regulacje wpływają na branżę handlu? (fot. Shutterstock)

Przedsiębiorcy z sektora handlu detalicznego mierzą się z wyzwaniami związanymi zarówno z niestabilnością geopolityczną, jak i nadchodzącymi zmianami legislacyjnymi. Rok 2025 przynosi konieczność przystosowania się do nowych regulacji, takich jak system kaucyjny i Krajowy System e-Faktur (KSeF), co wymaga znacznych inwestycji. Dodatkowo, napięcia międzynarodowe oraz ryzyko wojny celnej z USA utrudniają planowanie strategiczne.

Według raportu RetailTech 2024, napięcia międzynarodowe stanowią poważną przeszkodę dla sektora handlu. 35 proc. ankietowanych przedsiębiorców wskazuje je jako kluczowe wyzwanie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. styczeń 2025 06:31