09.04.2019 / 15:03
StoryEditor

InPost uruchomi dwie nowe sortownie w Sosnowcu i Warszawie

(fot. materiały prasowe)
Operator logistyczny InPost i deweloper 7R podpisały umowę na wynajem powierzchni w dwóch nowych parkach logistycznych – 7R Park Sosnowiec oraz 7R Park Warszawa. Każdy z obiektów będzie miał powierzchnię ok. 9,5 tys. mkw. Ich oddanie do użytku zaplanowane jest na II połowę 2019 r.

W obu obiektach dedykowanych InPost, deweloper zastosuje rozwiązania energooszczędne, takie jak m.in. oświetlenie LED i przygotowanie do instalacji stacji ładowania samochodów e...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2024 / 11:29
StoryEditor
Polska na celowniku piwa San Miguel. Browar chce podwoić sprzedaż w Europie kontynentalnej. W planach duże inwestycje

Koncern browarniczy Mahou zainwestuje 50 milionów euro, aby podwoić sprzedaż San Miguel w Europie kontynentalnej do 2027 roku. Firma chce powtórzyć swój sukces w Wielkiej Brytanii, gdzie marka jest liderem w swojej kategorii z 15 proc. udziałem. Do czerwca marka zwiększyła wolumen sprzedaży w Europie kontynentalnej o 17 proc. Hiszpanie inwestują także na polskim rynku, wyniki są rewelacyjne, ale trzeba pamiętać z jakiego poziomu firma startuje na naszym rynku.

Browar Mahou San Miguel przedstawił plan rozwoju na rynkach zagranicznych, w ramach którego od 2023 do 2027 roku zamierza podwoić sprzedaż piwa San Miguel w Europie kon...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2024 / 18:34
StoryEditor
Carrefour "skroił” supermarket na potrzeby wielkomiejskich klientów. Czym ten sklep różni się od innych?
18 grudnia Carrefour otworzył supermarket w nowym wielkomiejskim formacie (fot. materiały prasowe)

18 grudnia sieć Carrefour otworzyła supermarket na warszawskim Wilanowie. Nie pisalibyśmy o tej placówce gdyby nie to, że cechuje ją unikalna oferta i bogaty miks rozwiązań oraz, że reprezentuje ona ciekawy format.

Nowo otwarty sklep Carrefour, który mieści się przy ulicy Vogla 62 w stołecznej dzielnicy Wilanów, jest najnowszym konceptem miejskiego supermarketu sieci. Placówka zajmuj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 09:11