27.09.2024 / 09:54
StoryEditor

InPost rozwija się poza Polską. Firma kurierska rośnie w Wielkiej Brytanii i Francji

Paczkomat InPost w Birmingham (fot. Michał Kokoszkiewicz)

W całej Europie InPost ma ponad 78 tys. miejsc odbioru do których dostarcza przesyłki. Są to zarówno maszyny paczkowe, jak i punkty PUDO. Liczba paczkomatów wzrosła do prawie 43 tys. urządzeń.

Grupa InPost rozbudowuje swoją infrastrukturę w Europie. Na koniec sierpnia 2024 roku firma miała dysponowała ponad 78 tys. punktów out-of-home, w tym blisko 43 tys. pacz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.03.2025 / 12:45
StoryEditor
Poczta Polska zatrudnia menedżerkę z Grupy Żabka. Kamila Perka na pokładzie spółki Skarbu Państwa
Kamila Perka, została szefem zakupów handlowych w Poczcie Polskiej (fot. Marta Pańczyk)

Kamila Perka, przez ostatnie lata zawodowo związana ze spółką Lite e-Commerce, należącą do Grupy Żabką, porzuciła ją na rzecz Poczty Polskiej. Od początku marca jest menedżerem kierującym zakupami handlowymi w tej spółce.

Kamila Perka, senior category manager z doświadczeniem zdobytym w kilku sieciach detalicznych należących do Grupy Eurocash oraz w Grupie Żabka zastała szefem zakupów handl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.02.2025 / 13:42
StoryEditor
Marki własne kontra brandy. Co wolą konsumenci oraz co ostatecznie wpływa na ich wybór? [YouGov]
Marki własne kontra producenckie. Co wolą konsumenci oraz co ostatecznie wpływa na ich wybór? (fot. Shutterstock)

Według YouGov, branża handlowa wciąż operuje w niesprzyjającym otoczeniu. Konsumenci w większości deklarują zmniejszanie wydatków oraz orientują się na cenę. Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający YouGov Poland, tłumaczy, że takie środowisko sprzyja markom własnym, ale zaznacza, że obecnie wszystkim na rynku działa się gorzej.

Dane opublikowane na konferencji pt. "Shopper and FMCG Market in Poland 2024/2025" wskazują na to, że ponownie klienci, którzy kupują wyłącznie niezbędne produkty są w większoś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. marzec 2025 10:50