13.05.2024 / 12:32
StoryEditor

InPost rozwija biznes na Półwyspie Iberyjskim. Firma uruchomiła tez dostawy międzynarodowe na kolejnych rynkach

InPost rozwija biznes na Półwyspie Iberyjskim (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Od 2023 r. Grupa InPost zwiększyła o ponad 87 proc. liczbę paczkomatów i punktów PUDO w Hiszpanii, a w Portugalii sieć urosła aż o 117 proc.

W Hiszpanii InPost posiada już ponad 8 tys. paczkomatów i punktów PUDO, a w Portugalii 2 tys. punktów. Łącznie InPost posiada sieć ponad 10 tys. punktów na Półwyspie Iberyjskim, co czyni ją największą niezależną siecią OOH (Out Of Home).

– Zwiększenie liczby naszych punktów w Hiszpanii o ponad 87 proc. i Portugalii o 117 proc. w ciągu ostatniego roku to dowód na to, że InPost niezmiennie utrzymuje wysoką dynamikę rozwoju na kluczowych rynkach europejskich i konsekwentnie rozwija własną sieć – komentuje  Rafał Brzoska, założyciel i CEO InPost.

– Obecnie posiadamy największą niezależną sieć własnych punktów nadań i odbioru na Półwyspie. Tak, jak zapowiadaliśmy wcześniej, zdecydowanie nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa, jeżeli chodzi o wielkość naszej sieci i nadal będziemy się koncentrować na jej rozwoju, zwłaszcza na rynkach zachodnich – dodaje.

InPost rozszerza usługę crossborder

Nicola D‘Elia, dyrektor generalny grupy InPost na Hiszpanię, Portugalię i Włochy, wskazuje, że Hiszpania to dynamicznie rozwijający się kraj, w którym z możliwości e-commerce korzystają osoby w każdym wieku.

– Hiszpanie większość swojego czasu spędzają poza domem, dlatego możliwość odbioru przesyłki w dowolnym momencie jest dla nich znaczącym ułatwieniem – wyjaśnia.

InPost uruchomił również dostawy międzynarodowe – dzięki czemu klienci w Hiszpanii i we Włoszech mogą nadawać oraz odbierać przesyłki międzynarodowe.

Obecnie usługa dostępna jest dla sklepów internetowych, ale wkrótce zostanie rozszerzona także o klientów detalicznych. Usługa crossborder jest również dostępna między Francją a Włochami, Hiszpanią, Portugalią i krajami Beneluksu.

07.02.2025 / 13:53
StoryEditor
Kiril Marinov, dyrektor zarządzający Henkel Consumer Care gościem Retail Trends 2025. Weźmie udział w debacie poświęconej trendom w obszarze marek
Kiril Marinov, dyrektor zarządzający Henkel Consumer Care gościem Retail Trends 2025 (fot. materiały prasowe)

Kiril Marinov, od 11 lat zarządzający biznesem firmy Henkel w Polsce i krajach bałtyckich, zabierze głos w debacie “Wartość, innowacje i lojalność. Jak brandy i marki własne walczą o serca, umysły i portfele konsumentów?”. Dyskusja z jego udziałem będzie punktem w jednym z paneli tematycznych podczas kongresu Retail Trends 2025.

Kiril Marinov ma 25-letnie międzynarodowe doświadczenie w branży FMCG, zdobyte w Bułgarii, Austrii, krajach bałtyckich i Polsce.
Od 11 lat zarządza operacjami firmy Henkel ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.02.2025 / 17:20
StoryEditor
Polska wyrasta na lidera zakupów online w Europie. E-zamówienia spożywcze wciąż jednak nie przekonują klientów nad Wisłą
Marta Życińska, dyrektorka generalna polskiego oddziału Mastercard Europe (fot. Michał Warda)

Przeciętny ankietowany Polak kupuje w e-commerce ponad pięć pozycji miesięcznie (5,4). Jednocześnie, częściej niż respondenci z innych krajów, porzuca koszyk zakupowy. Wiemy, dlaczego.

Jak pokazują wyniki najnowszego badania Mastercard, polscy respondenci poświęcają na zakupy w sieci średnio 2 godziny tygodniowo, wyprzedzając średni czas dla europejskich badan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 08:11