22.10.2020 / 15:25
StoryEditor

Auchan przystępuje do Polskiego Paktu Plastikowego

Auchan opublikował wyniki za I półrocze 2020 r. (wiadomoscihandlowe.pl/Magdalena Głowacka)
Sieć Auchan Retail Polska podpisała deklarację o przystąpieniu do Polskiego Paktu Plastikowego. Tym samym firma potwierdza swoje zaangażowanie na rzecz ochrony środowiska naturalnego i realnych zmian, które służą budowaniu gospodarki obiegu zamkniętego – na rynku polskim i w skali całego regionu.

Polski Pakt Plastikowy to platforma współpracy uczestników łańcucha wartości tworzyw sztucznych, która wyznacza proekologiczne cele dla całej branży FMCG. Angażuje sektor biznes...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.11.2024 / 11:08
StoryEditor
Spacer po najnowszym koncepcie Lidla
Odwiedzany sklep Lidl w najnowszym koncepcie znajduje się w centrum handlowym.
Odwiedzany sklep Lidl w najnowszym koncepcie znajduje się w centrum handlowym.fot. Sebastian Rennack
Odwiedzany sklep Lidl w najnowszym koncepcie znajduje się w centrum handlowym.
Nowo zaprojektowany dział owoców i warzyw znajduje się przy wejściu do sklepu. Artykuły promocyjne są prezentowane pod hasłem ”Aus unserer Werbung” (z naszej reklamy)fot. Sebastian Rennack
Odwiedzany sklep Lidl w najnowszym koncepcie znajduje się w centrum handlowym.
Stacja wypiekowa nosi nazwę ”Unser Brot” (nasz chleb). Pierwsze elementy półki zawierają cotygodniowe promocje, słodkie i słone przekąski. Artykuły ekologiczne, których ceny na rynku niemieckim znacznie wzrosły, są umieszczane pod koniec przepływu klientów.fot. Sebastian Rennack
Odwiedzany sklep Lidl w najnowszym koncepcie znajduje się w centrum handlowym.
W tylnej połowie sklepu półki promocyjne zostały obrócone o 90 stopni, aby zapewnić większą widoczność asortymentów nieżywnościowych. Pierwsze dwa rzędy półek są zarezerwowane dla promocji nieżywnościowych rozpoczynających się odpowiednio w poniedziałki i czwartki, podczas gdy trzeci rząd jest przeznaczony dla promocji żywnościowych.fot. Sebastian Rennack
Odwiedzany sklep Lidl w najnowszym koncepcie znajduje się w centrum handlowym.
Odwiedzany sklep Lidl w najnowszym koncepcie znajduje się w centrum handlowym.
Odwiedzany sklep Lidl w najnowszym koncepcie znajduje się w centrum handlowym.
Odwiedzany sklep Lidl w najnowszym koncepcie znajduje się w centrum handlowym.

Lidl modernizuje swoje niemieckie sklepy, aby przeciwdziałać powrotowi Aldi do wzrostu i odpowiadać na zmieniające się preferencje konsumentów. Nowa strategia kładzie nacisk na prostotę i wydajność, jednocześnie wzmacniając wizerunek dyskontu. Akcje non-food i świeże asortymenty jeszcze bardziej wysuwają się na pierwszy plan.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2024 / 12:02
StoryEditor
Sieć Xtreme Fitness Gyms wejdzie na giełdę w Warszawie? Łukasz Dojka, założyciel XFG: Rozważamy taki scenariusz [NASZ NEWS]
Założyciel Xtreme Fitness Gyms

Xtreme Fitness Gyms prężnie poszerza swoją działalność. Sieć jeszcze w tym roku zamierza otworzyć swój setny punkt, a do 2027 r. na mapie naszego kraju ma być ich niemal 230. Zapytaliśmy założyciela firmy, czy w związku ze sporym potencjałem projektu oraz dużym zainteresowaniem ze strony inwestorów finansowych, XFG może w niedalekiej przyszłości pojawić się na Giełdzie Papierów Wartościowych. Łukasz Dojka przyznał, że ta opcja jest rozważana.

Xtreme Fitness Gyms to coraz bardziej rozpoznawalna marka w naszym kraju. Projekt cieszy się sporym zainteresowaniem ze strony franczyzobiorców. Obecnie sieć liczy ponad 80 pu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 22:55