14.05.2024 / 17:53
StoryEditor

Anna Krauze, wcześniej związana z Allegro i Castoramą, zajmie się rozwojem e-commerce w DHL

Anna Krauze, dyrektor ds. strategicznego rozwoju e-commerce DHL Parcel Polska (DHL)
DHL Parcel Polska ma nową dyrektor ds. strategicznego rozwoju e-commerce. Została nią Anna Krauze, wcześniej związana m.in. z Allegro i Castoramą. W strukturach DHL odpowiada za rozwój produktów i usług w sektorze B2B i B2C, trade marketing, komunikację i PR i badania rynkowe.

Anna Krauze to managerka z 20 letnim doświadczeniem w zakresie rozwoju biznesu na rynkach detalicznych w różnych kategoriach produktowych, w tym w tworzeniu i implementacji strategii on-line.

Firma kurierska digitalizuje się

– DHL to marką z ogromnym potencjałem – globalną, doskonale znaną i wyróżniającą się najwyższą jakością. To przewaga, dzięki której tysiące klientów, indywidualnych i biznesowych, o różnym profilu ufają nam od lat. Obecnie, moim priorytetem jest wsparcie naszej organizacji w cyfrowej transformacji i digitalizacji na każdym etapie procesu. Skoncentruję się także na budowie mocnej pozycji w sektorze OOH – mówi Anna Krauze.

– Moim celem jest, by klienci, myśląc o dowolnej formie dostawy, do drzwi, punktu lub automatu paczkowego, myśleli właśnie o DHL, traktując nas, jako pierwszy, preferowany wybór – dodaje.

Do DHL dołączyła managerka z doświadczeniem w e-commerce

Nowa dyrektor w DHL pracowała m.in. w Castoramie i Allegro. W strukturach platformy sprzedażowej koncentrowała się na zarządzaniu sektorami: motoryzacja, dom i ogród oraz sport i rekreacja. W ramach tych zadań kierowała zespołami odpowiedzialnymi za wdrażanie innowacji handlowych i wypracowywanie nowatorskich rozwiązań marketingowych.

Anna jest Absolwentką Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Jest również posiadaczką dyplomu MBA.

12.02.2025 / 11:26
StoryEditor
"Sufit” dla Stokrotki jest jeszcze daleko! Mirosław Wawryszczuk o ambitnych planach rozwoju sieci supermarketów
Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu, Stokrotka (fot. mat. prasowe)

- Zmieniliśmy strategię, koncentrujemy się teraz na otwieraniu większych placówek. Taka zmiana podejścia wpływa na tempo ekspansji, ale pozwala nam budować stabilne fundamenty na przyszłość - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu oraz dyrektor sprzedaży i marketingu sieci Stokrotka.

Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu oraz dyrektor sprzedaży i marketingu sieci Stokrotka będzie gościem specjalnym kongresu Retail Trends 2025. Weźmie udział w debacie "CAPEX ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.02.2025 / 10:44
StoryEditor
Zmiana „liderów drożyzny” w sklepach. Obecnie słodycze i owoce najbardziej drenują portfele Polaków
ceny w sklepach znów poszły w górę. Kiedy to się skończy? (fot. MondayNews)

Według analizy blisko 77 tys. cen w styczniu br. w sklepach było drożej średnio o 5,9 proc. niż rok wcześniej. Eksperci komentujący te dane twierdzą, że proces podwyżek cen w sklepach może jeszcze potrwać przez kilka najbliższych miesięcy.

Z najnowszej edycji raportu pt. „Indeks Cen w Sklepach Detalicznych”, autorstwa UCE Research i Uniwersytetu WSB Merito wynika, że w styczniu br. codzienne zakupy zdrożały średni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 20:31