Lojalność i programy lojalnościowe
![Pokolenia dorastające w świecie zmiennych wyzwań ekonomicznych zyskują większą odporność na dotychczas znane działania marketingowe (fot. Shutterstock)](https://static.wiadomoscihandlowe.pl/images/2024/04/17/h_532398_220.webp)
Pokolenia Z i Alfa na zakupach. Zamiast smart shoppingu uprawiają smart spending [ANALIZA] 17.04.2024 / 12:52
![Odkrywanie potencjału aplikacji lojalnościowych: Innowacje na rynku technologicznym](https://static.wiadomoscihandlowe.pl/images/2024/04/17/h_532315_220.png)
Odkrywanie potencjału aplikacji lojalnościowych: Innowacje na rynku technologicznym 17.04.2024 / 11:14
![94 proc. Polaków zmieniło swoje przyzwyczajenia zakupowe z uwagi na konieczność oszczędzania (fot. Shutterstock)](https://static.wiadomoscihandlowe.pl/images/2024/04/16/h_518010_220.webp)
Rynek produktów premium nie tak odporny na zawirowania jak się wydawało? Konsumenci wolą tańsze produkty 16.04.2024 / 08:46
![W komunikacji sklepowej Aldi w Niemczech nadal dominuje slogan ”Oryginalna Cena Aldi” (fot. Sebastian Rennack)](https://static.wiadomoscihandlowe.pl/images/2024/04/11/h_531482_220.webp)
Pojedynki na najtańsze koszyki trwają w całej Europie. Przykład Aldi pokazuje jednak, że ceny regularne wydają się tracić znaczenie [ANALIZA] 11.04.2024 / 11:06
![Delikatesy Centrum akceptują karty lojalnościowe Biedronki i Lidla (youtube.com/@DelikatesyCentrum)](https://static.wiadomoscihandlowe.pl/images/2024/04/10/h_531430_220.webp)
Karty lojalnościowe Lidla i Biedronki zeskanowało w Delikatesach Centrum wielu klientów 10.04.2024 / 19:08
![42 proc. Polaków aktywnie szuka promocyjnych ofert i okazji (fot. wiadomoscihandlowe.pl)](https://static.wiadomoscihandlowe.pl/images/2024/04/08/h_307905_220.webp)
Wojna cenowa w polskim handlu przybiera na sile. Czas lojalności wobec marek to już przeszłość 08.04.2024 / 18:19
![Lidl i Biedronka na zakupach w Delikatesach Centrum](https://static.wiadomoscihandlowe.pl/images/2024/04/07/h_530972_220.png)
Klientki z Biedronki i Lidla spotykają się w... Delikatesach Centrum. Sieć supermarketów śmieje się z wojny między dyskontami i pozwala na skanowanie aplikacji konkurentów 07.04.2024 / 21:05
![Polacy kochają promocje. W ciągu ostatniego roku wzięło w nich udział aż 80 proc. konsumentów (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)](https://static.wiadomoscihandlowe.pl/images/2024/04/05/h_530934_220.webp)
Polacy kochają promocje. W ciągu ostatniego roku wzięło w nich udział aż 80 proc. konsumentów 07.04.2024 / 09:00
![Żabka wdroży superlogin w aplikacji mobilnej (Żabka Polska)](https://static.wiadomoscihandlowe.pl/images/2024/04/03/h_376991_220.webp)
Sieć Żabka włącza "dopalacze ekspansji", oferując dodatkowe wsparcie dla nowych franczyzobiorców
Ekosystem detaliczny Grupy Eurocash trapi chroniczna stagnacja? Jak przebiega realizacja strategii przyjętej w 2022 r.?
Alfred Bujara, „Solidarność”: Pracownik sklepu w Polsce wykonuje dwa razy więcej czynności niż jego odpowiednik w Niemczech czy Francji
Tak wygląda nowy sklep autonomiczny Dino. To przyszłość handlu?
Dino uruchomiło "sklep bezobsługowy". Placówka będzie czynna 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu