Lojalność i programy lojalnościowe

Żabka udostępnia nową wersję aplikacji Żappka. Wśród nowości: integracja z innymi biznesami grupy i... wymiana żappsów na monety Allegro 23.10.2024 / 11:56

Lidl robi kolejny krok w procesie automatyzacji zakupów. Dyskonter wprowadza usługę samodzielnego skanowania produktów 18.10.2024 / 13:03

Moja Biedronka i Lidl Plus najpopularniejszymi programami lojalnościowymi w Polsce. Czemu konsumenci coraz częściej z nich korzystają? 07.10.2024 / 16:22

Lidl startuje z programem Benefit Plus. Dla klientów: zniżki do kina, tańsze paliwo i... rabat na subskrypcję Onetu 07.10.2024 / 10:23

InPost wprowadza swój program lojalnościowy. Klienci będą zbierać InCoiny 01.10.2024 / 12:01

Gang Produkciaków niedawno wystartował, a do klientów Biedronki trafiło 800 tys. maskotek 27.09.2024 / 11:36

Konferencja IAB: retail media w walce o uwagę i lojalność klienta 27.09.2024 / 11:12

Żabka rozdaje w sklepach... papierowe kupony. Chce przyciągnąć klientów, którzy nie korzystają z Żappki? 16.09.2024 / 13:27

Senat przyjął ustawę zabraniającą sprzedaży podgrzewanych wyrobów tytoniowych o charakterystycznym aromacie. Resort zdrowia już szykuje kolejne zakazy
Moja Cena – nowy hard dyskont w Warszawie. Kolejny szyld sklepowy rosyjskich oligarchów [GALERIA]
Od października 2025 r. obowiązywał będzie system kaucyjny. Co to oznacza dla firm i konsumentów? [KOMENTARZ EKSPERTA]
Papryka z Biedronki i Lidla pod lupą ekspertów fundacji Pro-Test. Wykryto obecność pestycydów. Czy są powody do niepokoju?
Bliżej klientów niż Żabka? Piko24 chce na nowo zdefiniować pojęcie convenience. Na rynku pojawi się nowa sieć sklepów autonomicznych