04.04.2024 / 10:41
StoryEditor

Weź udział w kongresie Retail Trends 2024! Spotkaj się z liderami branży handlowej i FMCG

Na zdj. ubiegłoroczna edycja kongresu Retail Trends (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Kongres Retail Trends powraca w 2024 r. Ponad 1000 przedstawicieli handlu, przemysłu, usług i świata nauki spotyka się 18 czerwca w Warszawie, aby uczyć się, nawiązywać kontakty oraz opracowywać strategie na nadchodzący rok i lata kolejne.

Mottem tegorocznej edycji wydarzenia jest hasło "Nowe otwarcie, nowe możliwości".  Ostatni kryzys kosztowo-cenowy wymusił działania optymalizacyjne i poprawę efektywności nie tylko kosztowej, ale także operacyjnej na wszystkich etapach łańcuchu dostaw. Skłonił do modyfikacji modeli biznesowych oraz rewizji działań w obszarze asortymentu, zatrudnienia, marketingu i sprzedaży. Spowodował jeszcze mocniejszą koncentrację na konsumencie i jego potrzebach. Skłonił też firmy do przeanalizowania obszaru inwestycji, szczególnie tych dotyczących technologii i transformacji cyfrowej, a także do głębszej refleksji nad zastosowaniem w biznesie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego.

Dzisiaj podmioty z sektora FMCG muszą zastanowić się nad tym jak najskuteczniej wykorzystać szanse, które dadzą im prognozowane odbicie gospodarcze i zbliżający się (ciągle małymi krokami) wzrost siły nabywczej konsumentów. Jak wykorzystać nowoczesne narzędzia w biznesie? Jak wyciągnąć lekcję z ostatnich kryzysowych doświadczeń i przełożyć ja na wzrost wolumenów sprzedaży i marży? Jak poprawić model biznesowy firmy, aby była w stanie odpowiedzieć na wyzwania przyszłości Jak jeszcze lepiej zrozumieć klienta i jego potrzeby? Jak pracować z dostawcami i szukać nowych możliwości pozyskania produktów? Właśnie o tych wyzwaniach będziemy rozmawiać podczas tegorocznej edycji kongresu Retail Trends.

Poznaj program Retail Trends 2024: retailtrends.pl/program/

Spotkaj się z liderami branży FMCG w Polsce i regionie. Posłuchaj inspirujących głosów kluczowych menedżerów i ekspertów. Zostań liderem zmian i bądź częścią sektora FMCG przyszłości.

Weź udział: retailtrends.pl/rejestracja/

11.12.2024 / 16:26
StoryEditor
Zakończyła się budowa centrum dystrybucyjnego Frigo Logistics w okolicach Warszawy. Liczy aż sześć budynków
Nowe centrum dystrybucyjne Frigo Logistics w Nowym Dworze Mazowieckim (fot. mat.pras.)

Prace nad nowym kompleksem magazynowym Frigo Logistics, operatorem logistycznym dla produktów wymagających kontrolowanej temperatury, wkroczyły w ostateczną fazę. Obiekt w Nowym Dworze Mazowieckim otrzymał już wszystkie pozwolenia na prowadzenie działalności.

Budowa centrum dystrybucyjnego została zakończona. Na fundamentowej płycie ze 190 ton stali oraz z 2 tys. metrów sześciennych betonu powstał kompleks składający się z sześciu bu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2024 / 15:27
StoryEditor
Wojna cenowa Lidla i Biedronki wchodzi na nowy poziom. Masło tańsze o 1 grosz. Gdzie jest taniej?
Sklepy Lidl i Biedronka (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl/Jeronimo Martins Polska)

Ceny masła biją ostatnio rekordy i stały się nośnym tematem, więc dyskonty mocniej ruszyły z promocjami na ten asortyment. Biedronka i Lidl prześcigają się w cenie, które różnią się o… 1 grosz.

Cena kostki masła bez promocji w niektórych sklepach może sięgać już nawet 9-10 zł. Oczywiście w dyskontach jest taniej, a najlepsze oferty czekają na tych, którzy zdecydują si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 05:40