11.06.2024 / 10:21
StoryEditor

Ostatnia szansa na udział w Retail Trends 2024! Dostępne są ostatnie bilety i wejściówki

Ostatnia szansa na Retail Trends! Bilety do wyczerpania zapasów!
Już tylko do 14 czerwca masz szansę kupić bilet, a w przypadku handlu otrzymać darmową wejściówkę na kluczowe wydarzenie branży retail w Polsce - kongres Retail Trends 2024! To niepowtarzalna okazja, by spotkać się z liderami rynku, poznać najnowsze trendy i odkryć innowacyjne rozwiązania, które pomogą Ci rozwijać Twój biznes.

Tegoroczna edycja zapowiada się niezwykle interesująco, a program puchnie od ciekawych debat, prelekcji i rozmów na scenie z kluczowymi osobami z krajowego handlu detalicznego i hurtowego. Podczas sesji inauguracyjnej wspólnie z menadżerami największych sieci handlowych zastanowimy się jakie strategie mają firmy handlowe na czas rosnących kosztów i niskiej inflacji, w jaki sposób będą pracowały one nad zachęceniem konsumentów do zakupów, a także w jaki sposób poprawiają modele biznesowe i szukają nowych źródeł przychodów.

W dyskusji numer dwa zastanowimy się wspólnie z wybitnymi gośćmi jak przyciągnąć i utrzymać klienta z wykorzystaniem najnowszych technologii, czy AI może w tym pomóc. Interesującym wątkiem będzie także kwestia bezpieczeństwa w coraz bardziej cyfrowej rzeczywistości.

Po zakończeniu programu na sali głównej do Twojej dyspozycji znajdzie się aż 6 sal tematycznych, poświęconych trendom strategicznym, omnichannel, technologii, łańcuchowi dostaw, e-commerce, trendom konsumenckim i zakupowym, a także zrównoważonemu rozwojowi.

Obok programu do dyspozycji gości udostępniamy również ekskluzywne, zamknięte targi najnowszych produktów FMCG i usług dla sektora handlowego. W wydarzeniu bierze udział kilkaset kluczowych osób z branży, dlatego warto zaopatrzyć się w dużą liczbę wizytówek i poszerzyć swoje kontakty. 

Dlaczego warto wziąć udział w Retail Trends?

  • Poznasz najnowsze trendy: Odkryj, co kształtuje przyszłość handlu detalicznego i jak możesz wykorzystać te trendy na swoją korzyść. Dowiesz się m.in. o:

- Bezpieczeństwie biznesu i zagrożeń dla handlu wynikających z bliskości konfliktu na Ukrainie

- Wyzwaniach i szansach dla handlu w dobie inflacji

- Nowych modelach biznesowych w retailu

- Personalizacji i sztucznej inteligencji w handlu

- Trendach zakupowych konsumentów

  • Zyskasz cenną wiedzę: Posłuchaj prelekcji ekspertów z Polski i zagranicy, którzy podzielą się z Tobą swoją wiedzą i doświadczeniem. Wystąpią m.in.:

- Waldemar Skrzypczak, Generał Broni SZ RP w stanie spoczynku

- Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu | Lidl Polska

- Paweł Surówka, CEO | Grupa Eurocash

- Paweł Stolecki, Dyrektor Operacyjny, Członek Zarządu | Biedronka

- Michał Seńczuk, Prezes Zarządu | chorwackiej sieci Studenac

- Robert Rękas, Prezes Zarządu | Lewiatan

- Krzysztof Tokarz, Prezes Zarządu | Grupa Specjał

...i wielu innych!

  • Nawiążesz nowe kontakty: Poznaj innych przedstawicieli branży retail i nawiązaj cenne kontakty biznesowe.
  • Zyskasz inspirację: Odkryj innowacyjne rozwiązania i strategie, które pomogą Ci rozwijać Twój biznes. Podczas kongresu odbędą się m.in.:

- Wystawy produktów i usług

- Debaty i fire chaty

- Prelekcje zaproszonych ekspertów.

Nie przegap tej okazji! Kup bilet już teraz!

JESTEŚ Z HANDLU? KLIKNIJ, ZAREJESTRUJ SIĘ I POPROSTU WEJDŹ NA KONGRES

Wejdź na stronę www.retailtrends.pl i zarezerwuj swoje miejsce na kongresie Retail Trends. Liczba miejsc ograniczona!

Pamiętaj! Bilety dostępne tylko do 14 czerwca!

18.02.2025 / 09:40
StoryEditor
Too Good To Go razem z Auchan wprowadza nowe paczki niespodzianki. Jakie produkty doczekały się okazji uratowania przed końcem terminu?
Too Good To Go razem z Auchan wprowadza nowe paczki niespodzianki (fot. materiały prasowe)

Auchan współpracuje z Too Good To Go prawie od pięciu lat. Dziś ta współpraca została zwieńczona wprowadzeniem do sprzedaży nowy typ paczek, czyli niespodzianki. Jakie kategorie produktowe obejmą nową ofertę?

– Z naszych badań wynika, że najbardziej zaangażowani użytkownicy Too Good To Go preferują ratowanie artykułów spożywczych z supermarketów. Nowe Paczki Niespodzianki w Auchan to...

19.02.2025 / 21:44
StoryEditor
Grupa Carrefour notuje wzrost sprzedaży. W Polsce Carrefour ma za sobą kolejny trudny rok, a liczba sklepów ciągle spada
Carrefour (fot. Shutterstock)

Carrefour ogłosił wyniki za 2024 r. O ile grupa chwali się ogólnym wzrostem sprzedaży, o tyle na części rynków notuje spadki - w tym we Francji i Polsce. Polski oddział francuskiej sieci ma za sobą trudny rok, podczas którego firma działała w bardzo wymagającym otoczeniu rynkowym. Spółka prowadzi restrukturyzację i pracuje nad podniesieniem konkurencyjności organizacji.

W IV kw. 2024 r. sprzedaż LfL Grupy Carrefour wzrosła o 7,1 proc. w stosunku do tego samego okresu roku 2023 i wyniosła 25,704 mld euro. Sprzedaż w kanale online (GMV) urosła w...

22. luty 2025 18:26