13.06.2024 / 13:21
StoryEditor

Justyna Szymani z Biedronki i Marian Owerko z FoodWell w jednej debacie podczas kongresu Retail Trends 2024

Justyna Szymani, dyrektorka działu rozwoju jakości i kontroli marki własnej w sieci Biedronka i Marian Owerko, założyciel i przewodniczący rady nadzorczej FoodWell będą uczestnikami jednej z mini debat w trakcie kongresu Retail Trends 2024 (fot. Wiadomosci Handlowe)
Na jakim etapie rozwoju są marki własne i co ich ekspansja oznacza dla marek producenckich? Odpowiedzi na te pytania poszukamy wspólnie z Justyną Szymani, dyrektorką działu rozwoju jakości i kontroli marki własnej w sieci Biedronka oraz Marianem Owerko, założycielem oraz przewodniczący rady nadzorczej FoodWell w trakcie firesidechatu na kongresie Retail Trends 2024.

Wszystkie sieci detaliczne deklarują, że chcą zwiększać udział marek własnych w sprzedaży. Oznacza to, że dla brandów producenckich będzie na sklepowych półkach coraz mniej miejsca. Kto je zajmie? Czy będą to wyłącznie tzw. A brands, czyli powszechnie znane, ikoniczne marki producenckie? Co stanie się z tzw. B brands, czyli markami środka?

Jaka przyszłość czeka marki własne i marki producenckie?

Poglądami na powyższe tematy z uczestnikami kongresu Retail Trends 2024 podzielą się przedstawicielka największej sieci detalicznej w Polsce oraz założyciel i przewodniczący rady nadzorczej jednej czołowych firm producenckich w kraju, którzy będą uczestnikami firesidechatu zatytułowanego "Półka przyszłości. Private brands rosną w siłę. Scenariusze dla A i B brands”.

Justynę Szymani, dyrektorkę działu rozwoju jakości i kontroli marki własnej w sieci Biedronka zapytamy również o to, jakich środków ta sieć ma zamiar użyć, żeby nadal zwiększać udział private brands w sprzedaży oraz o to, czy w dyskontach jest miejsce dla drugoligowych marek producenckich.

Mariana Owerko poprosimy natomiast o wskazanie atrybutów, na jakich marki producenckie mogą wciąż budować przewagę nad brandami retailerów, skoro pola do popisu pod względem jakości, designu czy innowacyjności pozostaje im już niewiele.

Dlaczego warto wziąć udział w Retail Trends?

Poznasz najnowsze trendy: Odkryj, co kształtuje przyszłość handlu detalicznego i jak możesz wykorzystać te trendy na swoją korzyść. Dowiesz się m.in. o:

  • Bezpieczeństwie biznesu i zagrożeń dla handlu wynikających z bliskości konfliktu na Ukrainie
  • Wyzwaniach i szansach dla handlu w dobie inflacji
  • Nowych modelach biznesowych w retailu
  • Personalizacji i sztucznej inteligencji w handlu
  • Trendach zakupowych konsumentów

Zyskasz cenną wiedzę: Posłuchaj prelekcji ekspertów z Polski i zagranicy, którzy podzielą się z Tobą swoją wiedzą i doświadczeniem.

Nawiążesz nowe kontakty: Poznaj innych przedstawicieli branży retail i nawiązuj cenne kontakty biznesowe.

Zyskasz inspirację: Odkryj innowacyjne rozwiązania i strategie, które pomogą Ci rozwijać Twój biznes. Podczas kongresu odbędą się m.in.:

  • Wystawy produktów i usług
  • Debaty i fire chaty
  • Prelekcje zaproszonych ekspertów.

Nie przegap tej okazji! Kup bilet już teraz!

JESTEŚ Z HANDLU? KLIKNIJ, ZAREJESTRUJ SIĘ I PO PROSTU WEJDŹ NA KONGRES

Wejdź na stronę www.retailtrends.pl i zarezerwuj sobie miejsce na kongresie Retail Trends. Liczba miejsc ograniczona!

Pamiętaj! Bilety dostępne tylko do 14 czerwca!

#RETAIL TRENDS 2024#RETAIL TRENDS REJESTRACJA#HANDEL#BIZNES

 

 

 

16.12.2024 / 12:26
StoryEditor
Pyszne.pl rozszerza ofertę o kolejną kategorię produktową. Usługa może się spodobać nie tylko zakochanym
Nowa usługa w Pyszne.pl (Shutterstock)

Platforma Pyszne.pl uruchomiła usługę pod nazwą Ekspres Kwiatowy. W ramach partnerstwa z serwisem E-kwiaty.pl będzie dostarczać świeże kwiaty. Usługa jest już dostępna w 16 miastach w Polsce.

Pyszne.pl nawiązało partnerstwo z platformą E-kwiaty.pl i rozszerza swoją ofertę o produkty spoza segmentu spożywczego. W ramach dostępnej od listopada usługi klienci mogą za...

08.12.2024 / 14:54
StoryEditor
TOP 10 wiadomości tygodnia: wolna Wigilia, start systemu kaucyjnego, Eurocash, Makro, Żabka, SPAR, Biedronka, Frisco i "Gąska”
Wolna Wigilia, data wejścia w życie systemu kaucyjnegi, nowy szef Makro Polska i zmiany kadrowe w Grupie Eurocash - to tylko cześć rzeczy, którymi żył handel i branża FMCG w pierwszych dniach grudnia (fot. Shutterstock/materiały peasowe)

W minionym tygodniu w Sejmie i Senacie głosowano w sprawie wolnej Wigilii oraz daty startu systemu kaucyjnego. Przyniósł on także istotne zmiany na czele Delikatesów Centrum, Frisco oraz polskiego oddziału Makro. Grupa Żabka cieszyła się w z otwarcia 50. sklepu w Rumunii, a Biedronka martwiła zawiadomieniem złożonym na nią do UOKiK-u. A to jeszcze nie wszystko czym, żyła branża FMCG w pierwszych dniach grudnia.

1. Wszystko jasne. Posłowie przegłosowali zmiany w systemie kaucyjnym. Teraz ustawa trafi do prezydenta

Posłowie na posiedzeniu plenarnym przegłosowali nowelizację ustawy o s...

22. grudzień 2024 05:50