13.06.2024 / 13:21
StoryEditor

Justyna Szymani z Biedronki i Marian Owerko z FoodWell w jednej debacie podczas kongresu Retail Trends 2024

Justyna Szymani, dyrektorka działu rozwoju jakości i kontroli marki własnej w sieci Biedronka i Marian Owerko, założyciel i przewodniczący rady nadzorczej FoodWell będą uczestnikami jednej z mini debat w trakcie kongresu Retail Trends 2024 (fot. Wiadomosci Handlowe)
Na jakim etapie rozwoju są marki własne i co ich ekspansja oznacza dla marek producenckich? Odpowiedzi na te pytania poszukamy wspólnie z Justyną Szymani, dyrektorką działu rozwoju jakości i kontroli marki własnej w sieci Biedronka oraz Marianem Owerko, założycielem oraz przewodniczący rady nadzorczej FoodWell w trakcie firesidechatu na kongresie Retail Trends 2024.

Wszystkie sieci detaliczne deklarują, że chcą zwiększać udział marek własnych w sprzedaży. Oznacza to, że dla brandów producenckich będzie na sklepowych półkach coraz mniej miejsca. Kto je zajmie? Czy będą to wyłącznie tzw. A brands, czyli powszechnie znane, ikoniczne marki producenckie? Co stanie się z tzw. B brands, czyli markami środka?

Jaka przyszłość czeka marki własne i marki producenckie?

Poglądami na powyższe tematy z uczestnikami kongresu Retail Trends 2024 podzielą się przedstawicielka największej sieci detalicznej w Polsce oraz założyciel i przewodniczący rady nadzorczej jednej czołowych firm producenckich w kraju, którzy będą uczestnikami firesidechatu zatytułowanego "Półka przyszłości. Private brands rosną w siłę. Scenariusze dla A i B brands”.

Justynę Szymani, dyrektorkę działu rozwoju jakości i kontroli marki własnej w sieci Biedronka zapytamy również o to, jakich środków ta sieć ma zamiar użyć, żeby nadal zwiększać udział private brands w sprzedaży oraz o to, czy w dyskontach jest miejsce dla drugoligowych marek producenckich.

Mariana Owerko poprosimy natomiast o wskazanie atrybutów, na jakich marki producenckie mogą wciąż budować przewagę nad brandami retailerów, skoro pola do popisu pod względem jakości, designu czy innowacyjności pozostaje im już niewiele.

Dlaczego warto wziąć udział w Retail Trends?

Poznasz najnowsze trendy: Odkryj, co kształtuje przyszłość handlu detalicznego i jak możesz wykorzystać te trendy na swoją korzyść. Dowiesz się m.in. o:

  • Bezpieczeństwie biznesu i zagrożeń dla handlu wynikających z bliskości konfliktu na Ukrainie
  • Wyzwaniach i szansach dla handlu w dobie inflacji
  • Nowych modelach biznesowych w retailu
  • Personalizacji i sztucznej inteligencji w handlu
  • Trendach zakupowych konsumentów

Zyskasz cenną wiedzę: Posłuchaj prelekcji ekspertów z Polski i zagranicy, którzy podzielą się z Tobą swoją wiedzą i doświadczeniem.

Nawiążesz nowe kontakty: Poznaj innych przedstawicieli branży retail i nawiązuj cenne kontakty biznesowe.

Zyskasz inspirację: Odkryj innowacyjne rozwiązania i strategie, które pomogą Ci rozwijać Twój biznes. Podczas kongresu odbędą się m.in.:

  • Wystawy produktów i usług
  • Debaty i fire chaty
  • Prelekcje zaproszonych ekspertów.

Nie przegap tej okazji! Kup bilet już teraz!

JESTEŚ Z HANDLU? KLIKNIJ, ZAREJESTRUJ SIĘ I PO PROSTU WEJDŹ NA KONGRES

Wejdź na stronę www.retailtrends.pl i zarezerwuj sobie miejsce na kongresie Retail Trends. Liczba miejsc ograniczona!

Pamiętaj! Bilety dostępne tylko do 14 czerwca!

#RETAIL TRENDS 2024#RETAIL TRENDS REJESTRACJA#HANDEL#BIZNES

 

 

 

24.06.2024 / 14:17
StoryEditor
Justyna Szymani, Biedronka na Retail Trends 2024: Nie wyznaczamy sobie limitu udziału marek własnych w sprzedaży
Justyna Szymani, dyrektorką działu rozwoju jakości i kontroli marki własnej w sieci Biedronka podczas firesidechatu ”Półka przyszłości. Półka przyszłości. Private brands rosną w siłę. Scenariusze dla A i B brands” na kongresie Retail Trends 2024 (fot. Wiadomości handlowe)
Strategia asortymentowa Biedronki opiera się na markach własnych i silnych A brands, co nie oznacza, że w sklepach naszej sieci nie ma przestrzeni dla B brands – stwierdziła Justyna Szymani, podczas kongresu Retail Trends 2024. Dyrektorka działu rozwoju jakości i kontroli marki własnej w sieci Biedronka mówiła także o tym, na jakim etapie rozwoju znajduje się rynek private label w Polsce oraz o tym, czy w przyszłości sklepy Biedronka będą mogły obejść się bez marek producenckich.

Udział marek własnych w sprzedaży Biedronki przekracza obecnie 40 proc. Do jakiego poziomu Biedronka chce go doprowadzić? Odpowiadając na to pytanie podczas kongresu Retai...

24.06.2024 / 10:50
StoryEditor
Retail Trends 2024. Artur Czajka, GfK: Dlaczego klienci są mniej lojalni wobec sklepów małoformatowych?
Artur Czajka, strategic insights manager w GfK (fot. materiały prasowe)
Podczas tegorocznego kongresu Retail Trends 2024 Artur Czajka, Strategic Insights Manager w CPS GfK w prezentacji "Franczyza i handel tradycyjny – potencjał i wyzwania" zaprezentował dane ilustrujące sytuację na rynku sklepów małoformatowych. Wciąż ich ubywa, ale wolniej niż w poprzednich latach. Uczestnictwo we franczyzie znacznie zwiększa pozycję rynkową małych sklepów. Pierwszorzędnym zadaniem sieci franczyzowych jest budowanie lojalności konsumentów.

– Według naszych obliczeń w zeszłym roku było w Polsce 55 tys. sklepów małoformatowych, jest to duża liczba. Od wielu lat obserwujemy jednak spadki, sklepów małoformatowych ubyw...

03. lipiec 2024 12:17