Choć dla kupujących ceny są szczególnie istotne, to liczy się też dopasowanie produktu do danego klienta. – Chodzi o takie sytuacje, kiedy np. konsumentowi określony produkt wła...
Bartłomiej Podolecki, MessageFlow: Dla klientów liczy się nie tylko cena
Odsetek internautów robiący zakupy w sieci utrzymuje się od 2023 roku na zbliżonym poziomie, co może wskazywać na to, że konsumenci kupują częściej i więcej, w tym również przedmiotów z drugiej ręki. Potwierdzają to także dane OLX.
Ponad 40 proc. klientów sklepów internetowych kupuje w Internecie częściej niż raz w tygodniu. Najczęściej jest to sprzęt AGD i RTV, książki, czy produkty związane z modą (buty,...
Jak wskazuje najnowszy Barometr Nastrojów Konsumenckich, pomimo lekkiego ochłodzenia pozostają one na historycznie wysokim poziomie, przekraczając wyniki sprzed roku i utrzymując się blisko wartości sprzed pandemii. Stabilność głównego wskaźnika jest dobrą wiadomością dla przedsiębiorców, którzy mogą z większym optymizmem patrzeć na perspektywy sprzedaży w nadchodzących miesiącach.
Barometr Nastrojów Konsumenckich GfK – An NIQ Company, czyli syntetyczny wskaźnik ilustrujący aktualne nastroje Polaków w zakresie postaw konsumenckich, w październiku 2024 r...