10.03.2025 / 14:24
StoryEditor

Rafał Drzewiecki z TikToka prelegentem kongresu Retail Trends 2025. Weźmie udział w debacie o trendach przyszłości

Rafał Drzewiecki, country director w TikToku (fot. Tomasz Puchalski)

Rafał Drzewiecki, country director w TikToku, będzie gościem specjalnym kongresu Retail Trends 2025. Menedżer weźmie udział w debacie "Przyszłe trendy, które będą napędzać zmiany w handlu detalicznym" na scenie głównej.

Rafał Drzewiecki z TikTokiem związany jest od sierpnia 2020 r. Początkowo był dyrektorem marketingu na nasz region. Wiosną 2023 r. został country directorem TikToka na region Europy Środkowej. Odpowiada za Polskę, kraje bałtyckie, Czechy, Węgry, Rumunię oraz Bułgarię.

W przeszłości Rafał Drzewiecki pracował m.in. w wydawnictwie Ringier Axel Springer Polska, gdzie pełnił m.in. rolę digital marketing directora, wdrażał także strategię dot. mediów społecznościowych. Dawniej przez pięć lat pełnił funkcje kierownicze w Onecie. Był tam m.in. social media managerem oraz team leaderem. W pierwszych latach kariery zajmował się koordynowaniem lokalnych działań marketingowych dla Red Bulla.

Podczas kongresu Retail Trends 2025 Rafał Drzewiecki weźmie udział w wieczornej debacie pt. "Przyszłe trendy, które będą napędzać zmiany w handlu detalicznym". Swój udział w tej dyskusji potwierdzili już także: Jesper Østergaard, dyrektor zarządzający Reitan Convenience (operatora m.in sieci 7-Eleven w Danii) oraz Dariusz Sinkiewicz, dyrektor zarządzający ds. handlowych i innowacji w Lagardere Travel Retail Polska.

Do kongresu Retail Trends 2025 pozostały już tylko nieco ponad trzy tygodnie. Wciąż możliwa jest jeszcze rejestracja na to wyjątkowe wydarzenie. Kliknij i zapisz się już teraz, aby spotkać się 1 kwietnia 2025 r. w Warszawie z czołowymi przedstawicielami świata handlu i FMCG.

Aby poznać pełną agendę kongresu, kliknij tutaj.

Więcej informacji o kongresie Retail Trends 2025: www.retailtrends.pl.

CZYTAJ TAKŻE: Rafał Drzewiecki, country director w TikToku: Retailerzy i marki FMCG są immanentną częścią naszej platformy [WYWIAD]

10.03.2025 / 09:34
StoryEditor
Program lojalnościowy Zalando Plus rusza w Polsce. Co platforma zaproponuje klientom?
Zalando Plus jest już w Polsce (fot. CatwalkPhotos/Shutterstock)

Program Zalando Plus, który był jak dotąd obecny w dziewięciu europejskich krajach, trafił właśnie do Polski. Zalando będzie nagradzać klientów za lojalność - wiemy, co im zaoferuje.

Jak tłumaczy Zalando, w programie Plus punkty będzie można zdobywać nie tylko za zakupy, ale także za konkretne aktywności, takie jak np. zapisanie się do newslettera. Po osiąg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.02.2025 / 12:55
StoryEditor
Zwolnienia w Grupie CCC. Potentat w branży odzieżowo-obuwniczej zmuszony do szukania oszczędności
Kierowana przez Dariusza Miłka Grupa CCC zwolni blisko połowę działu IT (fot. materiały prasowe)

80 mln zł oszczędności ma dać Grupie CCC zwolnienie 250 osób z jednego działu. O jaki dział chodzi i co jego ograniczenie może oznaczać w praktyce?

Prowadząca platformy e-commerce oraz sklepy stacjonarne pod markami CCC, eobuwie.pl, Modivo, DeeZee i Half Price, obecna na 23 rynkach polska Grupa CCC, chce z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10. marzec 2025 14:25