20.03.2025 / 08:31
StoryEditor

Marcin Grossy, dyrektor operacyjny Netto Polska, weźmie udział w kongresie Retail Trends 2025

Marcin Grossy dyrektor operacyjny Netto Polska (fot. Netto Polska)

Dyrektor operacyjny Netto Polska Marcin Grossy wystąpi na scenie podczas kongresu Retail Trends 2025, który odbędzie się już 1 kwietnia w Warszawie. Menedżer weźmie udział w fireside chacie pt. "Nowy konsument, nowy koncept, nowe otwarcie".

W trakcie dyskusji Marcin Grossy opowie o tym, jak nowy koncept sklepu Netto 4.0 odpowiada na potrzeby konsumentów i wyzwania rynkowe. Rozmowa z przedstawicielem duńskiej sieci dotyczyć będzie także ewolucji sklepów dyskontowych i związanych z nią wyzwań, a także budowania nowego doświadczenia zakupowego i koncepcji oferty przez sieć Netto.

Fireside chat z przedstawicielem Netto odbędzie się w bloku Consumer Trends. To jeden z aż dziewięciu modułów tematycznych, jakie przygotowaliśmy w tym roku dla uczestników kongresu Retail Trends 2025.

Marcin Grossy jest związany z firmą Netto od 2001 roku, kiedy to rozpoczął swoją karierę jako sprzedawca w sklepach Netto w Szczecinie. Z czasem awansował na stanowisko kierownika placówki, a następnie pełnił funkcje kierownika okręgowego i regionalnego.

Z poziomu centrali Marcin Grossy przejął odpowiedzialność za egzekucję strategii operacyjnej oraz zarządzanie procesami, w tym wsparcie operacji. Odegrał kluczową rolę w integracji Tesco i Netto w wymiarze operacyjnym.

Obecnie Marcin Grossy pełni funkcję dyrektora operacyjnego w Netto Polska, co świadczy o jego wszechstronnej wiedzy i doświadczeniu w branży detalicznej.

Uwaga, nie przegap rejestracji na kongres Retail Trends 2025. Zapisz się już teraz, aby spotkać się 1 kwietnia 2025 r. w Warszawie z czołowymi przedstawicielami świata handlu i FMCG. Kliknij tutaj, aby zapoznać się z programem kongresu.

05.03.2025 / 16:41
StoryEditor
Mr. DIY powiększa zaplecze logistyczne. Czy to zapowiedź przyspieszenia ekspansji malezyjskiej sieci w Polsce?
Sieć Mr. DIY powiększa zaplecze logistyczne w Polsce (fot. materiały prasowe)

Malezyjska sieć Mr. DYI zadebiutowała w Polsce w listopadzie 2024., otwierając placówkę w centrum handlowym Platan w Zabrzu. Plany ekspansji sieci na naszym rynku są ambitne, a to, firma będzie je realizować, potwierdza powiększenie przez nią zaplecza logistycznego.

Firma Mr. DIY Poland zdecydowała się na wynajęcie dodatkowych 7,1 tys. mkw. powierzchni magazynowej i biurowej w Hillwood Zgierz I (tym samym obiekt zlokalizowany w Dąbrówce Wie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.03.2025 / 09:14
StoryEditor
Sojusz liderów. Usługa InPost Pay jest dostępna w aplikacji mobilnej Media Expert
InPost Pay w aplikacji Media Expert (mat. prasowe)

Usługa InPost Pay ma już 7,5 mln użytkowników i została wprowadzona przez ponad 1 600 sprzedawców. Pierwszym sklepem internetowym, który wprowadził ją do swojej aplikacji mobilnej, jest sieć Media Expert.

InPost Pay to unikalne rozwiązanie na polskim rynku, łączące płatności za zakupy i dostawę w jednym miejscu. Nasza usługa ma już ponad 7,5 milionów użytkowników – współpracu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. marzec 2025 08:31