13.09.2024 / 13:10
StoryEditor

Perły Rynku 2024 rozdane! Przedstawiamy najbardziej obiecujące nowości z branż FMCG oraz kosmetycznej

Przedstawiciele firm nagrodzonych w badaniu Perły Rynku FMCG 2024 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Przedstawiciele blisko 70 wiodących sieci handlowych, sklepów internetowych i platform e-commerce wytypowali najbardziej obiecujące nowości roku. 13 września w stołecznym hotelu Arche Krakowska odbyła się uroczysta gala wieńcząca tegoroczną edycję badań Perły Rynku FMCG oraz Perły Rynku Kosmetycznego.

Perły Rynku to badanie wskazujące nowości produktowe o największym rynkowym potencjale. Jest wyjątkowe, ponieważ oceny zgłoszonych do badania produktów dokonują rynkowi praktycy – menedżerowie odpowiedzialni za politykę asortymentową przedsiębiorstw handlowych. Zgodnie z tą zasadą, również w tym roku, dwa niezależne zespoły jurorskie oceniały produkty i linie produktowe zgłoszone do tegorocznej edycji badań Perły Rynku FMCG oraz Perły Rynku Kosmetycznego.

Jurorzy badania Perły Rynku FMCG:

  • Beata Amerek, category manager, Maxi Zoo;
  • Janusz Badaszewski, kierownik Działu Zarządzania Rozwojem Sklepu, PKN Orlen;
  • Katarzyna Banach, prezes zarządu, Euro Polska Sieć Handlowa;
  • Marcin Bańka, prezes zarządu, PGZ Kupiec;
  • Jarosław Bieliński, dyrektor generalny, PHU Topaz;
  • Jarosław Brudnicki, członek zarządu, dyrektor Zakupów, Polomarket;
  • Joanna Bytner, dyrektor zarządzająca, Chata Polska;
  • Wojciech Dziekanowski, manager ds. rozwoju sieci, Mirabelka;
  • Marcin Jaczyński, non-fuel retail business partner – Poland, Shell;
  • Ryszard Jaśkowski, prezes zarządu, KZRSS Społem;
  • Łukasz Kalisz, global category lead (snacks), Shell;
  • Grzegorz Kołacz, prezes zarządu, Sieć Handlowa „Sużyw";
  • Tomasz Krysiak, senior cigital transformation manager, Shell;
  • Krzysztof Pakuła, prezes zarządu, Grupa Chorten;
  • Jacek Palec, ex-CEO, Frisco;
  •  Marcin Poniatowski, członek zarządu, dyrektor ds. marketingu, Polska Sieć Handlowa Lewiatan;
  • Elwira Potyrało, head of category management, Frisco;
  • Piotr Rajewski, dyrektor handlowy, Żabka Polska;
  • Michał Rej, dyrektor sieci franczyzowych, Groszek/Euro-Sklep;
  • Jan Sałata, dyrektor generalny, Polska Sieć Handlowa Nasz Sklep;
  • Patrycja Sienkiewicz-Nowak, dyrektor ds. handlu i marketingu, E. Leclerc, Galec;
  • Wiesław Skorupka, prezes zarządu, Sieć Sklepów Eden;
  • Jacek Smoleń, dyrektor handlowy, Hitpol;
  • Aneta Smulska, kierownik zespołu ds. zarządzania kategoriami, Lotos Paliwa;
  • Jacek Stachoń, development manager, E.Leclerc, Scamark;
  • Magdalena Stosio-Róg, zastępca redaktora naczelnego magazynu „Wiadomości Handlowe”, redaktor portalu wiadomoscihandlowe.pl;
  • Tomasz Syller, członek zarządu, SPAR;
  • Krzysztof Szponder, szef Departamentu Zakupu, Kaufland Polska;
  • Magdalena Szulc, junior manager group category, Allegro;
  • Justyna Szymani, dyrektor Działu Rozwoju Jakości, Jeronimo Martins Polska;
  • Krzysztof Tokarz, prezes zarządu, GK Specjał;
  • Tomasz Walkowiak, członek Dyrekcji Handlowej Sieci Intermarché;
  • Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu, Stokrotka;
  • Jan Wilk, prezes zarządu, Detal Polski;
  • Sylwia Władyko, dyrektor generalna, członek zarządu, Grupa Chorten;
  • Marian Zych, dyrektor generalny, wiceprezes zarządu, PSH Livio.

Jurorzy badania Peły Rynku Kosmetycznego:

  • Martyna Bobowik, dyrektor handlowy, Super-Pharm Poland;
  • Katarzyna Bochner-Boguta, redaktor naczelna portalu wiadomoscikosmetyczne.pl;
  • Katarzyna Ciechanowska-Ciosk, country leader, Amazon.pl;
  • Ewa Domarecka, negocjator krajowy – drogeria, perfumeria, E. Leclerc;
  • Sylwia Dul-Kowalska, menedżer, Drogeria Pigment;
  • Dagmara Gołek, senior category owner – Beauty, Allegro;
  • Marzena Gradecka, prezes zarządu, Drogerie Jasmin, PGD Polska;
  • Bartosz Kliś, chief commercial officer, Notino;
  • Mariusz Krebs, negotiation manager, Drogerie Natura;
  • Edyta Kresińska, doradca zarządu ds. marketingu, Drogerie Jawa;
  • Jakub Kudzia, menadżer ds. projektów detalicznych, Ambra, Grupa Eurocash;
  • Aleksandra Kochanowska, kierownik kategorii kosmetyków, Gemini Polska;
  • Rajmund Kula, key account manager, Douglas Polska;
  • Piotr Maciejewski, chief marketing officer, Cosmedica;
  • Joanna Malek, junior category manager, Primavera Parfum;
  • Dariusz Masłowski, prezes zarządu, Blue Stop;
  • Joanna Mazur, kierownik sieci partnerskiej Drogerii Koliber, Grupa Eurocash;
  • Marta Marschall, e-eommerce director, Puderikrem.pl;
  • Marcin Mielniczuk, e-commerce director, eZebra;
  • Ewa Nowicka, dyrektor handlowa, Drogeria Noel;
  • Jacek Palec, ex-CEO, Frisco;
  • Piotr Piech, dyrektor handlowy, Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja, Hebe;
  • Elwira Potyrało, head of category management, Frisco;
  • Jerzy Smoczyk, prezes zarządu, Stowarzyszenie Sklepów Nova, Grupa Nova;
  • Małgorzata Soboń, senior category manager perfume & cosmetics, Lagardère Travel Retail Polska;
  • Julita Sułecka, kierownik ds. zakupów dermokosmetyków, Dr.Max Polska;
  • Krzysztof Szponder, szef Departamentu Zakupu, Kaufland Polska;
  • Leszek Szwajcowski, wiceprezes zarządu, Drogerie Polskie;
  • Justyna Szymani, dyrektor Działu Rozwoju Jakości, Jeronimo Martins Polska;
  • Mariusz Szymanowski, prezes zarządu, Grupa Nova;
  • Izabela Tomczak, współwłaścicielka, Polska Sieć Drogerii Vica;
  • Paweł Woch, dyrektor zarządzający, Laboo;
  • Anna Horodyńska, kierownik kategorii kosmetycznych, Dział Zakupów Ziko Dermo;
  • Małgorzata Zielińska, dyrektor Działu Zarządzania Kategorią, Kontigo;
  • Bernadeta Ziemińska, dyrektor zarządzający, Sekret Urody.

Co i jak było oceniane?

Jurorzy osobiście testowali produkty wraz z zespołami kupieckimi swoich firm. Każdy produkt i każda linia została oceniona na kilkunastu poziomach. Werdykt zależał od tego, jak dany produkt kandydujący do tytułu Perły Rynku wypadł pod względem jakości, składu, funkcjonalności i innowacyjności. Istotna była siła marki i działania marketingowe, które wspierają markę i produkt. Jurorzy weryfikowali także produkty pod kątem ekologiczności, odpowiadania na trendy oraz ceny, która nadal stoi na czele czynników decydujących o wyborach zakupowych polskich konsumentów. Wszystko po to, by ocenić produkt pod kątem potencjału rynkowego.

Dzięki takiej analizie firmy biorące udział w badaniu mogą dowiedzieć się, co jest wyraźnym atutem ich produktów, a co warto ewentualnie zmodyfikować, by lepiej odpowiedzieć na potrzeby rynku i retailerów. Ponieważ oceny dokonują jurorzy reprezentujący różne formaty sklepów i różne kanały sprzedaży informacja zwrotna pozwala również uczestnikom badania zorientować się, do którego z modeli dystrybucyjnych ich produkt jest najbardziej dopasowany.

Co istotne, jurorzy deklarowali wprost, czy chcieliby nawiązać relacje biznesowe z firmą, która odpowiada za dany produkt. To otwiera przestrzeń do rozmów pomiędzy dostawcą a handlem i może zaowocować wprowadzeniem produktu lub całej marki do dystrybucji danej firmy handlowej – w sprzedaży stacjonarnej lub internetowej.

Produkty nie były oceniane względem siebie. Ocena wynikała ze średniej punktów przyznanych każdemu produktowi przez jurorów, a każda nowość mogła wybić się w rankingu dzięki swoim unikalnym cechom.

Uroczysty finał

Statuetki Perły Rynku 2004 zostały rozdane podczas gali, która odbyła się 12 września 2024 r. w hotelu Arche Krakowska w Warszawie.

W gali uczestniczyli dostawcy, których produkty od teraz będą mogą nosić miano Perły Rynku oraz sami jurorzy. W gronie tym znaleźli się prezesi i członkowie kadry menedżerskiej czołowych sieci handlowych zrzeszających sklepy spożywcze, drogerie, perfumerie i apteki, stacje paliw, oraz wiodących firm zajmujących się handlem produktami FMCG w internecie.

Uroczystość rozdania nagród poprowadzili Bartosz Tesławski, dyrektor generalny Wydawnictwa Gospodarczego oraz Bożena Graczyk, kierownik projektu Perły Rynku.

Organizatorem badania Perły Rynku jest Wydawnictwo Gospodarcze, wydawca biznesowych portali wiadomoscikosmetyczne.pl i wiadomościhandlowe.pl oraz magazynu „Wiadomości Handlowe”, a także wiodących biznesowych konferencji takich jak Retail Trends i Forum Branży Kosmetycznej.

Partnerem wydarzenia był Amazon – globalna platforma e-commerce.

Oto lista produktów i linii produktowych zakwalifikowanych do tegorocznej edycji badań Perły Rynku FMCG oraz Perły Rynku Kosmetycznego, wraz z ocenami jury.

 

>>> FOTORELACJA 2024<<<

 

Wyniki badania Perły Rynku FMCG 2024

  • Linia bakalii Kresto Bio, 8 wariantów, Vog Polska – Perła Rynku FMCG 2024 ZŁOTO;
  • Linia popcornów do mikrofalówki Helio: 3 x 90 g maślany i solony, Helio – Perła Rynku FMCG 2024 SREBRO;
  • Pralinki Jeżyki Coolki Milk 140,4 g, Colian – Perła Rynku FMCG 2024 BRĄZ;
  • Linia żarówek Energizer LED, Selvista – Perła Rynku FMCG SREBRO;
  • Linia naturalnych przypraw Pripravka Grill & BBQ, 4 warianty, Pripravka – Perła Rynku FMCG 2024 SREBRO;
  • Linia ketchupów z obniżoną zawartością cukru, 4 warianty, Pripravka – Perła Rynku FMCG 2024 SREBRO;
  • Twaróg śmietankowy Strzałkowo pakowany w MAP, SMU Strzałkowo – Perła Rynku FMCG 2024 SREBRO;
  • Linia napojów roślinnych Inka Barista, 3 warianty, Grana – Perła Rynku FMCG 2024 SREBRO;
  • Linia pełnowartościowych posiłków Bakoma Maxi Meal, 3 warianty, Bakoma – Perła Rynku FMCG SREBRO;
  • Linia wafli Knoppers, 3 warianty, Storck – Perła Rynku FMCG 2024 SREBRO;
  • Dania gotowe Drosed: Soczysty filet z piersi kurczaka pieczony, Soczysta noga z kurczaka pieczona, Drosed Holding – Perła Rynku FMCG 2024 SREBRO;
  • Drosed Parówki DRObre z kurczaka, Drosed Holding – Perła Rynku FMCG 2024 BRĄZ;
  • Chrupiąca przekąska Mamut Tosters, Mamut Polska – Perła Rynku FMCG 2024 SREBRO;
  • Linia Duuuże Grzanki Mamut 110 g: cebulowe, z pieprzem, Mamut Polska – Perła Rynku FMCG 2024 SREBRO;
  • Linia cukierków czyszczących język Herbapol, 5 wariantów, Herbapol-Lublin – Perła Rynku FMCG 2024 SREBRO;
  • Linia chipsów z soczewicy Moonsy High Protein: BBQ, Cheddar, Eurowafel – Perła Rynku FMCG 2024 SREBRO;
  • Linia produktów Duda High Protein: parówki z filetem z kurczaka i kurczak gotowany, Cedrob Foods – Perła Rynku FMCG 2024 SREBRO;
  • Linia kabanosów Kabanero: w przyprawie paprykowej, w przyprawie pieprzowo-czosnkowej, Sokołów – Perła Rynku FMCG 2024 SREBRO;
  • Parówki Sokoliki z serem cheddar, Sokołów – Perła Rynku FMCG 2024 SREBRO;
  • Pełnoporcjowa karma sucha Natural dla dorosłych psów ras mini, 830 g, wołowina z jagnięciną, Pupil Foods – Perła Rynku FMCG 2024 SREBRO;
  • Linia kremowych pasztecików dla psów i kotów Wanpy, 8 wariantów, Milton – Perła Rynku FMCG 2024 BRĄZ;
  • Linia mieszanek miodowo-owocowych do przygotowywania napojów YÖogoda, 5 wariantów, Sofio – Perła Rynku FMCG 2024 BRĄZ;
  • Korpusy do tartaletek Lekorna (wytrawne) 6 szt. 70 g, Sofio – Perła Rynku FMCG 2024 BRĄZ;
  • Linia batoników owocowych Fruit Mood, 3 warianty, Sofio – Perła Rynku FMCG 2024 BRĄZ;
  • Linia dań do szybkiego przygotowania Go.To.Vo., 4 warianty, Sofio – Perła Rynku FMCG 2024 BRĄZ;
  • Ciastka z ciasta francuskiego Plastry Miodu 400 g, Sofio – Perła Rynku FMCG 2024 BRĄZ;
  • Suplement diety Olimp Labs Collagen Shot 6000 Active & Brilliance, ampułka szklana 25 ml, Olimp Laboratories – Perła Rynku FMCG 2024 SREBRO;
  • Napój energetyzujący Olimp Labs Kofaktin Forte + żeń szeń Shot, ampułka szklana 25 ml, Olimp Laboratories – Perła Rynku FMCG 2024 SREBRO;
  • Linia napojów funkcjonalnych Olimp Labs Drinks for Life, 6 wariantów, Olimp Laboratories – Perła Rynku FMCG 2024 SREBRO;
  • Wysokobiałkowy baton dla wegan i wegetarian Olimp Sport Nutrition I‘m Veggie Protein Bar 50 g, czekoladowo-orzechowy, Olimp Laboratories – Perła Rynku FMCG 2024 SREBRO;
  • Baton wysokobiałkowy Olimp Sport Nutrition Protein Bar + Me Zerro Olimp Sport Nutrition, 50 g, raspberry, Olimp Laboratories – Perła Rynku FMCG 2024 SREBRO;
  • Wino musujące JP. Chenet Sparkling Rose Dry, Platinum Wines – Perła Rynku FMCG 2024 SREBRO;
  • Brandy JP. Chenet VSOP Grande Noblesse 2 Years old 36% 0,5 l, Platinum Wines – Perła Rynku FMCG 2024 SREBRO;
  • Linia win stołowych Matylda Müller 0,75l: Riesling white semi dry 12% i Gewurztraminer white semi dry 14%, Platinum Wines – Perła Rynku FMCG 2024 SREBRO;
  • Linia win stołowych półsłodkich Mostra 12,5% 0,5 l: białe i czerwone, Platinum Wines – Perła Rynku FMCG 2024 BRĄZ;
  • Linia win Porta Rei Alcohol Free SPARKLING 0,75 l: białe i różowe, Platinum Wines – Perła Rynku FMCG 2024 SRERBO;
  • Zawieszki toaletowe Bref Spa Moments Harmony 2 x 50 g, Henkel Polska – Perła Rynku FMCG 2024 SREBRO;
  • Uniwersalny płyn do czyszczenia tablic, Silcare – Perła Rynku FMCG 2024 BRĄZ;
  • Linia środków czystości Zielko, 11 wariantów, Sylveco – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 SREBRO.

Nagrody specjalne – Wybór redakcji "Wiadomości Handlowych"

  • Twaróg śmietankowy Strzałkowo pakowany w MAP, SMU Strzałkowo – Perła Rynku FMCG 2024 WYBÓR REDAKCJI;
  • Linia chipsów z soczewicy Moonsy High Protein: BBQ, Cheddar, Eurowafel – Perła Rynku FMCG 2024 WYBÓR REDAKCJI;
  • Pralinki Jeżyki Coolki Milk, 140,4 g, Colian – Perła Rynku FMCG 2024 WYBÓR REDAKCJI.

Wyniki badania Perły Rynku Kosmetycznego 2024

  • Tusz do rzęs L’Oréal Paris PANORAMA, L‘Oréal Polska – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 ZŁOTO;
  • Linia suchych szamponów Batiste, 6 wariantów, Ocean Trade – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 ZŁOTO;
  • Linia produktów pielęgnacyjnych Eau Thermale Avène Cicalfate+, Pierre Fabre Group – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 ZŁOTO;
  • Koncentrat na utrwalone zaczerwienienia Eau Thermale Avène Antirougeurs Rosamed,  Pierre Fabre Group – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 SREBRO;
  • Linia kosmetyków pielęgnacyjnych So Rose! So Gold!, Silcare – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 BRĄZ;
  • Linia produktów pielęgnacyjnych Sensual Spa Body Mind Balance, Silcare – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 BRĄZ;
  • Kosmetyki do twarzy dla mężczyzn Men Rock Skin Care Routine: Face Cream, After Shave Sorbet, Volt Baltija – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 BRĄZ;
  • Linia kosmetyków do regeneracji włosów Noah, Volt Baltija – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 BRĄZ;
  • Kosmetyki do golenia dla mężczyzn Proraso linia Refreshing, Volt Baltija – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 SREBRO;
  • Linia suplementów diety Leenvit czyste kwasy Omega 3+6+9, 5 wariantów, Leenvit Group – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 BRĄZ;
  • Linia kosmetyków do pielęgnacji twarzy Skin Food, Weleda – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 SREBRO;
  • Linia kremów do twarzy dla kobiet 3w1 The Doctor Health & Care, Elfa Pharm – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 BRĄZ;
  • Linia kosmetyków do pielęgnacji włosów Il Salone Milano Plex Rebuilder, Pol-Cosm – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 SREBRO;
  • Olejek do twarzy z kompleksem Berry Pre-Retinol Lumene [Lumo] Nordic Bloom, Brodr. Jorgensen – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 SREBRO;
  • Nawilżający krem do twarzy z SPF50 Lumene [Lähde] Nordic Hydra, 50 ml, Brodr. Jorgensen – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 SREBRO;
  • Linia kosmetyków pielęgnacyjnych Terapia nawilżająca Bloom Essence, Organique – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 SREBRO;
  • Serum brązująco-rozświetlające Jorgobé Self-Tan Antioxidant Drops, Focus on Beauty – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 SREBRO;
  • Linia kosmetyków do włosów kręconych Sendo Curl Passion, Duetto Jeziorscy – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 SREBRO;
  • Kadzidła naturalne patyczkowe Myrrh Stupa Incense 44 szt. z podstawką Stupa Incense, Kadzidła naturalne sznurkowe Krishna Stupa Incense 50 szt., Duetto Jeziorscy – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 BRĄZ;
  • Naturalny olejek do włosów i skóry głowy Elixir Hair Heaven, Hair Heaven Wioleta Kapuścińska – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 SREBRO;
  • Linia kosmetyków do cery tłustej i trądzikowej Bare Addiction Skin Care, ANS Concept – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 SREBRO;
  • Linia naturalnych kosmetyków do pielęgnacji ciała na bazie miodu Honey Therapy seria Golden Spa, Gospodarstwo Pasieczne Tomasz Łysoń – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 SREBRO;
  • Woda perfumowana damska El Ganso Fun & Chic, Polkospa Anna Rakocińska – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 BRĄZ;
  • Linia kosmetyków do pielęgnacji ciała i włosów GlySkinCare, Equalan Pharma Polska – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 BRĄZ;
  • Linia żeli pod prysznic Apart Young Care, 4 warianty, Dr. Miele Cosmed Group – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 SREBRO;
  • Szampon Herbapol z odżywką wzmacniający oraz odżywka wzmacniająca do włosów osłabionych ze skłonnością do wypadania, Herbapol-Lublin – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 SREBRO;
  • Serum Shot Eveline Cosmetics Kuracja Odżywcza 6x ceramidy, Eveline Cosmetics – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 SREBRO;
  • Linia do włosów wypadających z biotyną Pharma Care by Vis Plantis, Vis Plantis – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 SREBRO;
  • Olejek do brody North53 Sandalwood & Vanilla 30 ml, Northwind Damian Moras – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 SREBRO;
  • Linia kosmetyków do pielęgnacji włosów Prosalon Professional Soft and Silky, Chantal – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 SREBRO;
  • Linia kosmetyków do pielęgnacji ciała dla całej rodziny Humitopic, Coalab – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 SREBRO;
  • Koloryzujący tint do ust i policzków Juicy Tint Lip & Cheek Stain, Golden Rose – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 SREBRO;
  • Linia kosmetyków dla mężczyzn Body Care True men skin care: antyperspirant z refillem i żel do higieny intymnej, FerrumLabs – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 SREBRO;
  • Linia wód perfumowanych Mountain Collection, 3 warianty, Sorvella Perfume – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 BRĄZ;
  • Ekspresowe naklejki hybrydowe na paznokcie Ohora, Milton – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 BRĄZ;
  • Linia kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów Urban Care Hialuronic Acid and Collagen i Intensive Keratine, Milton – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 BRĄZ;
  • Linia kosmetyków do twarzy Floslek go for glow... VITAMIN C, Floslek – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 SREBRO;
  • Linia kosmetyków do twarzy Floslek bye to dry with... NIACINAMIDE, Floslek – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 SREBRO;
  • Linia wegańskich kosmetyków do twarzy Sensibiome Prebiotic skin care, Floslek – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 SREBRO;
  • Linia emulsji do opalania do skóry wrażliwej z witaminą E: SPF30 i SPF50 Eva Sun Sensitive, Pollena-Ewa – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 SREBRO;
  • Linia owocowych żeli pod prysznic Eva Natura Beauty Fruity 400 ml, 4 warianty, Pollena-Ewa – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 BRĄZ;
  • Balsam po goleniu Kanion Blue, 150 ml, Pollena-Ewa – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 BRĄZ;
  • Linia produktów Be the Envy NV Bronzing Body Mist: Shade MAUI i BORA BORA, BE THE ENVY LLC – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 BRĄZ;
  • Linia kosmetyków do twarzy Be the Envy NV: Primer, Bronzer, Shimmer, BB Perfecting Mist Foundation, Be the Envy LLC – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 BRĄZ;
  • Linia kosmetyków do twarzy Aloesove Pink, Sylveco – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 SREBRO;
  • Linia kosmetyków VIANEK seria prebiotyczna do włosów, Sylveco – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 SREBRO;
  • Linia kosmetyków VIANEK seria prebiotyczna do ciała, Sylveco – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 SREBRO;
  • Linia kosmetyków do twarzy Aloesove Blue, Sylveco – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 SREBRO;
  • Odżywczy olejek do krótkiej brody Roomcays, Coloris – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 SREBRO;
  • Linia balsamów do ust Laura Conti Eco Soft Botanical, 3 warianty, Coloris - Perła Rynku Kosmetycznego 2024 SREBRO;
  • Linia kokosowych balsamów do ust Lippy Day Ecosoft, 3 warianty, Coloris - Perła Rynku Kosmetycznego BRĄZ;
  • Mascara do rzęs Lashes2love By Inveo, Coloris – Perła Rynku Kosmetycznego BRĄZ;
  • Tusz do stylizacji brwi Brows2love by Inveo, Coloris – Perła Rynku Kosmetycznego BRĄZ;
  • Linia past do zębów z certyfikatem EcoCert Himalaya Botanique, 75 ml, 6 wariantów, Himalaya Wellness Poland – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 SREBRO;
  • Ziołowa pasta do zębów Himalaya Gum Expert Anti-Plaque, Himalaya Wellness Poland - Perła Rynku Kosmetycznego 2024 SREBRO.

Nagrody specjalne – Wybór redakcji "Wiadomości Kosmetycznych"

  • Linia naturalnych kosmetyków do pielęgnacji ciała na bazie miodu Honey Therapy seria Golden Spa, Gospodarstwo Pasieczne Tomasz Łysoń – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 WYBÓR REDAKCJI;
  • Szampon Herbapol z odżywką wzmacniający oraz odżywka wzmacniająca do włosów osłabionych ze skłonnością do wypadania, Herbapol-Lublin – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 WYBÓR REDAKCJI;
  • Linia past do zębów z EcoCert Himalaya Botanique, 75 ml, 6 wariantów, Himalaya Wellness Poland – Perła Rynku Kosmetycznego 2024 WYBÓR REDAKCJI.
image
Przedstawiciele firm nagrodzonych w badaniu Perły Rynku Kosmetycznego 2024 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
FOTO: fot. Wiadomoscihandlowe.pl
20.11.2024 / 17:11
StoryEditor
Allegro chce ułatwiać polskim firmom sprzedaż do Czech. Uruchomiło dodatkowe wsparcie
Allegro Business (fot. Allegro)

Allegro Biznes działa w Czechach od czerwca i ma tam już ponad 60 mln ofert dla przedsiębiorców. Teraz udostępnia wsparcie transakcji ze stawką VAT 0 proc. Ma to ułatwić prostą sprzedaż polskich firm do naszych południowych sąsiadów.

Ok. 80 proc. klientów biznesowych z Czech robi co najmniej połowę swoich zakupów firmowych online. W ten sposób firmy najczęściej kupują artykuły biurowe, środki czystości oraz ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2024 / 09:31
StoryEditor
Kiepski odczyt sprzedaży detalicznej był tylko aberracją. Konsumpcja odbije w 2025 roku
Konsumenci w Polsce mają się lepiej niż sądzimy? (fot. Shutterstock)

Wrześniowy odczyt sprzedaży detalicznej był fatalny - GUS pokazał spadek o 3 proc. rok do roku, podczas gdy ekonomiści spodziewali się ok. 2 proc. wzrostu. Czy to tylko wypadek przy pracy i konsument w Polsce jest w lepszej kondycji, niż mogłoby się wydawać? Dr Jakub Rybacki z Polskiego Instytutu Ekonomicznego przekonuje, że konsumpcja w przyszłym roku odbije, podobnie jak inwestycje.

- Ostatnie dane GUS skoczyły negatywnie. Na pewno spadek sprzedaży to nie jest coś, na co byśmy liczyli, zwłaszcza że obserwujemy z jednej strony bardzo wysoki wzrost wynag...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 17:38