Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

17.01.2022 / 13:41
StoryEditor

Najlepszy Produkt 2022 – Wybór Konsumentów. Zapraszamy na ogłoszenie wyników badania

Wyniki badania Najlepszy Produkt 2022 - Wybór Konsumentów poznamy już 20 stycznia (mat. własne)
Już w najbliższy czwartek – 20 stycznia – zapraszamy na oficjalne ogłoszenie wyników badania konsumenckiego „Najlepszy Produkt 2022 – Wybór Konsumentów”, które odbędzie się w formie transmisji online.

Już 20 stycznia o godzinie 12:00 spotka się z Państwem Redaktor Michał Kokoszkiewicz, który przekaże Państwu wyniki badania „Najlepszy Produkt 2022 – Wybór Konsumentów”.


TRANSMISJA: WYNIKI BADANIA "NAJLEPSZY PRODUKT 2022 - WYBÓR KONSUMENTÓW"

 

Przedmiotem 11. edycji ogólnopolskiego badania „NAJLEPSZY PRODUKT – Wybór Konsumentów®” było 240 NOWOŚCI - spożywczych, chemicznych i kosmetycznych, wprowadzonych do dystrybucji między 1 września 2020 a 30 września 2021 roku w ramach 43 kategorii. Celem badania było zidentyfikowanie, które nowe produkty zasługują na miano najlepszych. Zwycięzców wybrali konsumenci ankietowani przez instytut GfK Polonia.

Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów® to znak, który sprzedaje, co potwierdzają tegoroczne badania – aż 75% respondentów zadeklarowało, że zamieszczenie logotypu „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów” na opakowaniu zachęca do wyboru i zakupu tak oznaczonego produktu (wśród grupy respondentów deklarujących, że oznaczenie produktu znakiem „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów” zachęciłoby / zachęca ich do wyboru i zakupu tak wyróżnionego produktu).       
 

Organizatorem badania jest Wydawnictwo Gospodarcze, wydawca branżowego tytułu „Wiadomości Handlowe” oraz branżowych portali wiadomoscihandlowe.pl i wiadomoscikosmetyczne.pl.

Od 15 lat jesteśmy organizatorem badań rynkowych takich jak: „Perły Rynku FMCG”, „Perły Regionu”, „Perły Rynku Kosmetycznego” oraz „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów” i „Ulubiona Marka Polaków”.
 

W razie pytań zapraszamy do kontaktu z:

Joanna Kiełbasa, Project Manager 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
+48 730 014 502

14.08.2024 / 13:50
StoryEditor
Polacy odstawiają piwo alkoholowe. Wariant bez procentów rośnie w siłę
Na rynku piwa w Polsce nadal dominują lagery (fot. Adam Wilson/Unsplash)

Euro 2024 i igrzyska olimpijskie nie spełniły nadziei pokładanych w nich przez producentów piwa. Słabą sprzedaż browarów ponownie ratują piwa bezalkoholowe.

Jak informuje "Rzeczpospolita", w ciągu ostatniego roku sprzedaż piwa alkoholowego spadła ilościowo o 2,8 proc., do 4,75 mld l, mimo wzrostu wartości sprzedaży o 5,1 proc., do 2...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.08.2024 / 11:00
StoryEditor
ETS2 podniesie koszty życia w Polsce. Jakie będą konsekwencje dla rynku FMCG?
ETS2 nie pozostanie bez wpływu na rynek FMCG (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)

Rozszerzenie systemu handlu emisjami oznacza znaczący wzrost kosztów życia w Polsce. Analitycy ostrzegają, że związana z ETS2 podwyżka cen paliw kopalnych i energii uderzy w budżety gospodarstw domowych, szczególnie tych o niższych dochodach. Eksperci przewidują, że nie pozostanie to bez wpływu na rynek FMCG. Czy konsumenci zmienią nawyki zakupowe i ponownie zwrócą się w stronę tańszych produktów?

Rozszerzenie systemu handlu emisjami na transport i budynki wprowadzi znaczące zmiany w kosztach życia Polaków. ETS2 oznacza mocny wzrost cen paliw kopalnych i gazu.

Jak za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. sierpień 2024 13:47