29.06.2017 / 09:46
StoryEditor

1000 konsumentów wskaże Ulubione Marki Polaków - rusza ogólnopolskie badanie

Wyniki tegorocznej edycji badania poznamy podczas uroczystej gali we wrześniu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Ruszyła kolejna edycja ogólnopolskiego badania konsumenckiego Ulubiona Marka Polaków 2017. Przeprowadzi je instytut GfK Polonia.

Badanie wyłoni marki FMCG (spożywcze, chemii gospodarczej, kosmetyczne), które zdaniem konsumentów zasługują na miano ulubionych. Przedstawi preferencje polskich konsumentów i w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.08.2024 / 08:49
StoryEditor
Biedronka nie odpuszcza w walce z Lidlem. Prezes Araújo zapowiada utrzymanie strategii najniższych cen
Biedronka w Wałbrzychu (fot. Czajnikolandia/Shutterstock)

Prezes Biedronki, Luis Araújo, w wywiadzie dla "Pulsu Biznesu" podkreślił, że sieć nie zamierza ustępować w rywalizacji cenowej z Lidlem. – Biedronka to polski koncept handlowy, stworzony i rozwijany przez Polaków. Zawsze kładliśmy nacisk na dostarczanie jakości za jak najniższą cenę – zaznaczył Araújo.

Mimo wyzwań, Biedronka nie zamierza zrezygnować z polityki dostarczania jakości za jak najniższą cenę. Luis Araújo zapewnił w "Pulsie Biznesu", że sieć nie cofnie się i ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.08.2024 / 13:40
StoryEditor
Powstaje sieć ultra hard dyskontów „bez nazwy”. Projekt uruchomi Per Bank, były szef Netto i Salling Group
Sklep no name w Kanadzie (fot. Per Bank/Linkedin)

Kanadyjska firma Loblaw Companies, która rozwija sieć sklepów Loblaws, rusza z nowym szyldem. Jego nazwa to… no name. Ma być „ultra hard dyskontem”, skupionym wyłącznie na niskich cenach. Na tyle mocno, że aby ograniczyć koszty, dostawy będą odbywały się rzadziej, a sklepy zamkną się wcześniej.

Nowy projekt opisuje w mediach społecznościowych Per Bank, prezes Loblaw Companies, niegdyś prezes Salling Group, czyli właściciela sieci Netto.

Podkreśla on, że  Kanadyj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. sierpień 2024 10:14