30.03.2025 / 15:23
StoryEditor

Joanna Reiter z Kaufland Polska weźmie udział w Retail Trends 2025. Opowie o nowych silnikach wzrostu w branży handlowej

Joanna Reiter, Dyrektor Pionu Business Intelligence, Kaufland Polska (fot. Kaufland)

Joanna Reiter, dyrektor pionu Business Intelligence w Kaufland Polska, weźmie udział w debacie "New growth engine in retail. Budowanie wartości biznesu w świecie nieustającej zmiany", jaka odbędzie się już w najbliższy wtorek (1 kwietnia) podczas kongresu Retail Trends 2025.

Uczestnicy debaty "New growth engine in retail. Budowanie wartości biznesu w świecie nieustającej zmiany" będą dyskutować na takie tematy, jak rozwój, konsolidacja i inwestycje na dojrzałym rynku. Podpowiedzą, jak budować dotarcie do konsumenta, jak zwiększać konkurencyjność oraz udzielą odpowiedzi na pytanie, czy na polskim rynku jest jeszcze miejsce na dalszy rozwój organiczny fizycznej sieci sklepów.

Ważnym wątkiem dyskusji będą modele biznesowe przyszłości. Czy handel musi zarabiać wyłącznie na sprzedaży żywności i produktów FMCG? Jakie nowe technologie pozwolą detalistom zwiększać elastyczność i rentowność biznesu? Jakie możliwości dają retail media, technologie AI, przetwarzanie danych konsumenckich i budowanie nowych kanałów sprzedaży?

Na te i inne pytania odpowiedzą uczestnicy debaty podczas Retail Trends 2025. Oprócz Joanny Reiter, będą to: Tomasz Waligórski, Prezes Zarządu, Carrefour Polska; Marc Dherment, Dyrektor Generalny, Grupa Muszkieterów w Polsce; Maciej Kroenke, Partner Lider zespołu Revenue Management w Europie Środkowo-Wschodniej, Strategy& Polska, Bartosz Domaradzki, Country Manager, In Store Media; Paweł Grabowski, Director of Digital B2B, Żabka Polska; oraz Karol Kamas, Chief Product & Marketing Officer, Członek Zarządu, Pluxee Polska.

Joanna Reiter z firmą Kaufland związana jest od ponad 20 lat, obecnie pracuje na stanowisku Dyrektora Pionu Business Intelligence. Doskonale zna rynek FMCG, specjalizuje się w analizie danych i badaniach konsumenckich.

Biorąc aktywny udział we wdrożeniach dwóch programów lojalnościowych w ramach Kaufland Polska (Payback i Kaufland Card), zdobyła cenne doświadczenie w obszarze praktycznego wykorzystywania pozyskanych dzięki nim informacji. Na co dzień wspiera Zarząd Kaufland Polska w podejmowaniu strategicznych i operacyjnych decyzji w oparciu o dane rynkowe, wewnętrzne oraz trendy konsumenckie.

Joanna Reiter to absolwentka Europejskiego Uniwersytetu Viadrina we Frankfurcie nad Odrą na kierunku Ekonomika Przedsiębiorstw.

***

Trwa rejestracja na kongres Retail Trends 2025! Jeszcze możesz się zapisać, aby spotkać się 1 kwietnia 2025 r. w Warszawie z czołowymi przedstawicielami świata handlu i FMCG.  Wystarczy, że klikniesz tutaj. Sprawdź również agendę kongresu, klikając tutaj.

24.04.2025 / 10:24
StoryEditor
Ceny żywności w Moskwie wyższe niż w Nowym Jorku. Pomidory o 90 proc. droższe
Ceny żywności w supermarkecie w Moskwie są wyższe niż w Nowym Jorku (fot pixabay/TungArt7)

Jeden z niezależnych serwisów rosyjskich porównał ceny żywności w marketach w Moskwie i Nowym Jorku. Okazało się, że Rosjanie muszą zapłacić więcej niż Amerykanie chociażby za mleko, ser czy warzywa. Jakie są różnice w cenach żywności?

Zestawiono ceny żywności z supermarketów  Nowym Jorku i Moskwie

Jak podaje PAP, niezależny rosyjski serwis Możem Objasnit’ porównał ceny żywności w Nowym Jorku i Moskwie. W zestawieniu wykorzystano ceny za produkty dostępne w sieci supermarketów Walmart w USA oraz sieci Auchan w Rosji.

Z porównania wynika, że mieszkańcy Moskwy muszą zapłacić czasem więcej za podstawowe produkty niż klienci z Nowego Jorku. A warto dodać, że mieszkańcy Nowego Jorku zarabiają przeciętnie ponad 4 razy więcej niż moskwiczanie.

Jakie są ceny żywności w Moskwie w porównaniu do Nowego Jorku?

Z zestawienie portalu Możem Objasnit’ wynika, że moskwiczanie muszą zapłacić więcej 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2025 / 12:52
StoryEditor
Tesco pokazało wyniki za rok obrotowy 2024/25. Jak Brytyjczycy radzili sobie w naszym regionie Europy?
Logo Tesco (Shutterstock)

Grupa Tesco miała w roku obrotowym 2024/25 przychody ze sprzedaży - z wyłączeniem paliw - na poziomie 63,6 mld funtów, co oznacza wzrost o 3,5 proc. po aktualnym kursie wymiany i 4 proc. po kursie stałym. Wyraźnie urósł skorygowany zysk operacyjny.

W minionym roku obrotowym wyniósł on 3,1 mld funtów wobec 2,8 mld w zeszłym roku. To wzrost o ponad 10 proc. zarówno po aktualnym, jak i stałym kursie wymiany. Skurczył się też ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. kwiecień 2025 13:57