24.06.2019 / 10:42
StoryEditor

UOKiK: W 87 proc. barów i restauracji podróżnym grozi przykra niespodzianka [AKCJA INFORMACYJNA]

(fot. Pixabay CC0)
W 87 proc. barów i restauracji, zlokalizowanych na dworcach i stacjach benzynowych, konsumentów może spotkać przykra niespodzianka – tak wynika z kontroli Inspekcji Handlowej. UOKiK w ramach corocznej akcji informacyjnej „Przed wakacjami – co warto wiedzieć?” przypomina, jakie mamy wtedy prawa.

Od 2010 r. UOKiK w sezonie wakacyjnym wspólnie z różnymi instytucjami przypomina, o czym warto pamiętać podczas letnich wyjazdów. Tym razem do akcji „Przed wakacjami – co warto ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.02.2025 / 14:37
StoryEditor
Makro Polska obawia się, że wdrożenie systemu kaucyjnego może być realną barierą dla całego rynku dystrybucji
Butelkomat w sklepie sieci Lidl, zdj. ilustracyjne (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

System kaucyjny to temat na czasie. Co ciekawe, w naszych wewnętrznych rozmowach dochodzimy do wniosku, że wielu kluczowych producentów nie jest gotowych na deklarację wprowadzenia wymogów systemu kaucyjnego nawet od 1 stycznia 2026 roku. To jest realna bariera dla całego rynku dystrybucji. Komentuje Sławomir Leszczyński, członek zarządu i dyrektor pionu handlowego w Makro Polska.

Menedżer ostrzega, że jeśli kluczowi gracze – dostawcy produktów z branży FMCG, szczególnie producenci napojów, od których zaczyna się cały proces budowania systemu kaucyjnego –...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.02.2025 / 13:10
StoryEditor
Sieć spożywcza wchodzi na polski rynek i ma pomysł jak jeden stacjonarny sklep może dotrzeć do 70 mln polskich klientów rocznie
Piekarnia Luca przy ul. Waryńskiego w Warszawie (fot. Michał Kokoszkiewicz)

Rumuńska sieć piekarni Luca, znana ze swojego konceptu grab & go, rozkręca ekspansję w Polsce, otwierając nową lokalizację w kompleksie handlowym Wars Sawa Junior w Warszawie. Według informacji dotyczących natężenia ruchu pieszych, potencjalnie ta lokalizacja może pozwolić sieci dotrzeć do 70 mln klientów rocznie.

Luca jest obecna w Polsce już od kilku miesięcy, a jej pierwsze piekarnie otwarto w Warszawie, m.in. przy ul. Chmielnej, Śliskiej oraz Waryńskiego – tuż obok stacji metra Polite...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 23:26