10.02.2020 / 13:24
StoryEditor

Uber Eats: Sprzedaż netto w górę o 154 proc. Czas na osiągnięcie rentowności biznesu

Dara Khosrowshahi, CEO firmy Uber (Źródło: Uber)
W IV kw. 2019 r. serwis Uber Eats zwiększył zarówno wartość obsłużonych zamówień, przychody, jak i sprzedaż netto. Zwiększyła się jednak strata EBITDA. „Era wzrostu za wszelką cenę dobiegła końca”.

W omawianym okresie wartość obsłużonych przez segment Uber Eats zamówień wyniosła 4,37 mld USD, wobec 2,56 mld rok wcześniej. Oznacza to wzrost przy stałych kursach wymiany o 73...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.10.2024 / 13:02
StoryEditor
Grupa Chorten ujawnia plany na 2025 rok. Aplikacja mobilna, liczne szkolenia i walka o dobre ceny
W Polsce działa już ponad 2 800 sklepów z Grupy Chorten

Chorten - grupa polskich sklepów spożywczych wywodząca się z Podlasia, poszerza swoje działania na terenie całego kraju. W tym roku dołączyło do niej blisko 350 punktów handlowych. Firma nie zamierza się zatrzymywać. Jak zapowiada tamtejsza dyrektor marketingu - Monika Kosz-Koszewska, 2025 rok minie pod znakiem rozwoju spółki na wielu płaszczyznach. W planach są m.in. liczne szkolenia i wdrożenie aplikacji mobilnej.

Grupa Chorten powstała w 2009 roku z inicjatywy 13 właścicieli 20 sklepów spożywczych zlokalizowanych na terenie województwa podlaskiego. Ich zrzeszenie miało być odpowiedzią na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.11.2024 / 10:14
StoryEditor
Badanie: Polski konsument w trybie oszczędzania - żywność kupuje coraz częściej na promocjach
Rynek staje się polem akcji specjalnych, trwa walka na promocje, marki własne, produkty na wyłączność i dostępne tylko w jednej sieci - komentuje dr Maria Andrzej Faliński, wiceprezes Stowarzyszenia Forum Dialogu Gospodarczego. 

Konsumenci wciąż funkcjonują w trybie oszczędzania, ponad 90 proc. przyznaje, że przy zakupach żywności regularnie korzysta z promocji. Tak źle nie było nawet w czasie wysokiej inflacji i pandemii - wynika z analizy Grupy Blix.

Obecnie ponad 90 proc. konsumentów kupuje przynajmniej część produktów spożywczych na promocjach. Takich osób jest o 3 p.p. więcej, niż przed rokiem. Większość z nich p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 11:19