06.05.2019 / 15:14
StoryEditor

Tesco rezygnuje z jednorazowych sztućców i talerzy w Bistro

Punkt Bistro w hipermarkecie sieci Tesco (Tesco Polska / materiały prasowe)
Do połowy maja ze wszystkich restauracji samoobsługowych Bistro zlokalizowanych w sklepach Tesco znikną jednorazowe sztućce i talerze. Zastąpią je naczynia wielokrotnego użytku. Tesco kontynuuje swoje zobowiązanie dotyczące zmniejszenia negatywnego wpływu opakowań plastikowych na środowisko.

Rezygnacja z naczyń jednorazowego użytku to oszczędność rzędu 4,5 mln talerzy papierowych, które w ubiegłym roku zostały zużyte w restauracjach Bistro w Polsce. Klienci w ubiegł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2024 / 09:36
StoryEditor
Biedronka czy Lidl? Która sieć handlowa oferuje najtańsze znicze? Czy klienci mogą liczyć na niższe ceny i promocje?
Liczba promocji na znicze w sklepach zmniejszyła się o 9 proc. rok do roku.

W tym roku znicze są średnio prawie o 10 proc. droższe, niż rok temu. Wzrosty cen widać najbardziej w sieciach cash&carry, supermarketach i placówkach convenience – nawet o 20-40 proc. Liczba promocji zmalała, a wpływ na sytuację rynkową nadal wywiera wojna Lidla i Biedronki.

Z analizy branżowej UCE Research, Hiper-Com Poland i grupy Blix wynika, że jesienią tego roku ceny zniczy w sklepach zwiększyły się średnio o 9,2 proc. rok do roku. Zdaniem auto...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2024 / 20:01
StoryEditor
Ile sklepów ma dzisiaj Biedronka? Ile dyskonter musi ich otworzyć aby przekroczyć kolejną ważną granicę?
Flota Dino, a w tle... Biedronka (fot. Czajnikolandia/Shutterstock)

Biedronka jest największą siecią handlową w Polsce pod względem obrotów i jedną z największych pod względem liczby sklepów. W ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2024 r. operator dodał do sieci netto 90 placówek. Ile w tym czasie otworzył, a ile zamknął?

Na koniec 2023 r. sieć sklepów Biedronka liczyła 3569 sklepów. Po dziewięciu miesiącach 2024 r. liczba placówek urosła do 3659.

Od stycznia do końca września br. Biedro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. listopad 2024 04:27