11.05.2022 / 19:37
StoryEditor

Starbucks nie chce się brzydko zestarzeć. Sieć tworzy własny metaverse, który ma być czymś więcej niż kupowaniem kawy za bitcoiny

Kawiarnia Starbucks w Ferguson (fot. mat. prasowe Starbucks)
Metaverse tworzony przez Starbucksa ma być doświadczeniem znacznie głębszym niż kupowanie kawy za wirtualne bitcoiny. NFT ma być przepustką do globalnej społeczności oferującej angażujące treści skupione wokół kawy. To kolejny światowy gigant biznesowy, który chce wykorzystać możliwości, które oferuje technologia blockchain. 

Nowa generacja internetu - Web3 - w ramach, której sieć Starbucks chce stworzyć swój wirtualny świat zbudowana jest w technologii blockchain, która opiera się na koncepcji decen...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.02.2025 / 11:51
StoryEditor
Rodzina Ito nie przejmie Seven & I. Porażka oferty wartej 58 mld dolarów
Na zdj. sklep sieci 7-Eleven (fot. Sorbis/Shutterstock)

Rodzina założycielska japońskiego giganta handlowego Seven & I Holdings nie zdołała zabezpieczyć finansowania dla planowanego wykupu menedżerskiego (MBO) wartego 58 mld dolarów. W rezultacie akcje spółki gwałtownie spadły, a rywalizująca oferta przejęcia od kanadyjskiej Alimentation Couche-Tard zyskała nowy impe

– Pan Junro Ito i Ito-Kogyo nie przedstawili obecnie żadnej sensownej propozycji, którą Seven & I mogłaby rozważyć – poinformowała firma w oficjalnym oświadczeniu. Jednocześnie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.03.2025 / 14:58
StoryEditor
Jak sprzedać zakupy e-grocery polskim konsumentom? Jeden z operatorów pokazuje swój pomysł
Marka mamyito.pl to polska platforma e-grocery, która umożliwia zakupy spożywcze online z dostawą prosto do klienta (fot. mat.pras.)

Marka mamyito.pl, polska platforma e-grocery, która umożliwia zakupy spożywcze online z dostawą prosto do klienta, rozpoczęła nową, wizerunkową kampanię reklamową. Kampania pod hasłem „Komfort zakupów bez wychodzenia z domu” ma na celu podkreślenie zalet e-zakupów.

Mamyito.pl podkreśla szybkość, wygodę i komfort, jakie oferują zakupy spożywcze przez internet, z dostawą prosto do klienta.

Nasza platforma to odpowiedź na potrzeby wsp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. marzec 2025 18:07