Nowy koncept franczyzowy w sektorze cukierniczym – będący wynikiem współpracy pomiędzy Shell Café a siecią Cukierni Olsza, ma łączyć wysoki globalny standard w sektorze kawy premium z wieloletnią tradycją.
Przypomnijmy, że od 2022 r. kawiarnie Shell Cafe można znaleźć nie tylko na stacjach paliw, ale także z dala od nich. Firma uruchomiła wtedy pierwszy tego typu samodzielny koncept przy ul. Karolkowej 30 w Warszawie.
Rozszerzenie działalności Shell w segmencie detalicznym o kawiarnię z segmentu premium bez stacji paliwowe miało wpisywać się w strategię koncernu, która zakładała osiągnięcie 50 proc. marży z produktów i usług pozapaliwowych do 2025 r.
Shell rozpycha się na rynku gastronomii
Shell Cafe dynamicznie rozwija swoją obecność na polskim rynku. Strategia marki koncentruje się na dostarczaniu wysokiej jakości kawy oraz świeżych przekąsek, które od teraz będą dostępne nie tylko w lokalizacjach na stacjach benzynowych.
Jak tłumaczyła niedawno na naszych łamach Monika Kielak-Łokietek, prezeska zarządu Shell Mobility oraz członkini zarządu Shell Polska, Shell Café to miejsce, gdzie klienci znajdą szeroki wybór autorskich mieszanek kawy najwyższej jakości, przygotowywanych przez wykwalifikowanych baristów.
– Oprócz kawy Shell Café to także szeroka oferta gastronomiczna – podkreśliła Kielak-Łokietek.
Sieć cukierni Olsza działa na rynku od 1995 r. Posiada kilkanaście lokali w Warszawie i jej okolicach. Jako jedna z największych warszawskich cukierni stale współpracuje z kilkuset sklepami, firmami cateringowymi i restauracjami.