27.03.2019 / 13:18
StoryEditor

Sfinks bliżej przejęcia Meta Seta Galareta

(Wikimedia, Antekbojar)
Spółka Sfinks Polska, rozwijająca kilka sieci restauracyjnych chce przejąć kolejne sieci gastronomiczne. Firma podpisała list intencyjny w sprawie przejęcia marek Meta Seta Galareta i Meta Disco.

Jak podaje portal money.pl, spółki zależne Sfinksa - SPV.REST1 oraz Shanghai Express zawarły list intencyjny z Cafe Contact oraz Inwento 2 zawierający propozycję aktualizacji ko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2024 / 09:37
StoryEditor
Grupa Alibaba pozbywa się udziałów w spółce Intime, zarządzającej wielką chińską siecią domów towarowych
Intime Department Store w Chengdu (Shutterstock)

Alibaba Group Holding Limited ogłasza, że wraz z innym udziałowcem mniejszościowym zgodziła się sprzedać 100 proc. udziałów kapitałowych w Intime – jednym z wiodących operatorów domów towarowych w ChRL. Nabywcą jest konsorcjum składające się z Youngor Group i członków zespołu zarządzającego Intime.

Alibaba posiada obecnie około 99 proc. udziałów kapitałowych w Intime. Oczekiwane przychody brutto Alibaba ze sprzedaży Intime wynoszą około 7,4 miliarda RMB (1,0 miliarda USD)....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 16:25
StoryEditor
Marek Bucior, CEDC: Chcielibyśmy zatem zostać potraktowani uczciwie. Brakuje równych zasad w kwestii reklamy
Marek Bucior, przewodniczący Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS)

– Można wręcz powiedzieć, że Polacy nie traktują dziś piwa jak alkoholu ze względu na łatwość dostępu. Piwo w zasadzie pozycjonuje się jako napój orzeźwiający, jego reklamy można spotkać praktycznie na każdym kroku – mówi Marek Bucior, szef CEDC, dyrektor generalny Business Unit Spirits Grupy Maspex.

Objął pan funkcję przewodniczącego Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS). Jakie cele wyznaczył pan sobie na te dwa lata kadencji? I jakie wyzwania czekają po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 11:27