03.12.2019 / 13:57
StoryEditor

Serwis Pyszne.pl umacnia się na pozycji lidera rynku zamówień jedzenia online 

(Fot.materiały prasowe)
W pierwszym półroczu br. serwis Pyszne.pl zanotował wzrost łącznej wartości zamówień na poziomie 41 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Skupiająca ponad 7 tys. restauracji platforma swoim zasięgiem obejmuje około 83 proc. Polaków.

W pierwszej połowie br. serwis zanotował znaczny przyrost zamówień (o 35 proc.), a średnia wartość zamówienia przekroczyła 48 zł. W tym okresie użytkownicy złożyli ponad 7 mln z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 15:09
StoryEditor
Mrówka przekroczy w przyszłym roku barierę 400 sklepów? Wojciech Słowański, Grupa PSB: to jak najbardziej realny scenariusz
Wojciech Słowański, Dyrektor ds. Rozwoju w PSB Handel S.A.

Rok 2024 był niezwykle wymagający dla rynku DYI. Firmy działające w tym sektorze mierzyły się z wyzwaniami w postaci rosnących kosztów oraz niskiego popytu na rynku mieszkaniowym. Wśród graczy, którzy wyszli z trudnego okresu obronną ręką należy wymienić Grupę PSB, otwierającą kolejne punkty handlowe i notującą wzrosty. Wojciech Słowański - tamtejszy Dyrektor ds. Rozwoju zdradził, co stoi za tak dobrymi wynikami oraz podzielił się z nami planami marki na 2025 rok. Wśród nich m.in. ekspansja sieci oraz rozwój nowego formatu Mrówka Express.

Grupa PSB działa na rynku od 26 lat, będąc największą i najszybciej rozwijającą się siecią hurtowni materiałów budowlanych oraz marketów dom i ogród w Polsce. Firma zrzesza 410 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2024 / 09:37
StoryEditor
Grupa Alibaba pozbywa się udziałów w spółce Intime, zarządzającej wielką chińską siecią domów towarowych
Intime Department Store w Chengdu (Shutterstock)

Alibaba Group Holding Limited ogłasza, że wraz z innym udziałowcem mniejszościowym zgodziła się sprzedać 100 proc. udziałów kapitałowych w Intime – jednym z wiodących operatorów domów towarowych w ChRL. Nabywcą jest konsorcjum składające się z Youngor Group i członków zespołu zarządzającego Intime.

Alibaba posiada obecnie około 99 proc. udziałów kapitałowych w Intime. Oczekiwane przychody brutto Alibaba ze sprzedaży Intime wynoszą około 7,4 miliarda RMB (1,0 miliarda USD)....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 09:23