03.12.2019 / 13:57
StoryEditor

Serwis Pyszne.pl umacnia się na pozycji lidera rynku zamówień jedzenia online 

(Fot.materiały prasowe)
W pierwszym półroczu br. serwis Pyszne.pl zanotował wzrost łącznej wartości zamówień na poziomie 41 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Skupiająca ponad 7 tys. restauracji platforma swoim zasięgiem obejmuje około 83 proc. Polaków.

W pierwszej połowie br. serwis zanotował znaczny przyrost zamówień (o 35 proc.), a średnia wartość zamówienia przekroczyła 48 zł. W tym okresie użytkownicy złożyli ponad 7 mln z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.06.2024 / 18:38
StoryEditor
UOKiK przygląda się promocji na piwo w Żabce. Sieć tłumaczy, że to żaden "piwonament”, ale akcja, jakich wiele
UOKiK bada czy jedna z ofert obowiązujących w aplikacji sieci Żabka nie narusza zasad promocji napojów alkoholowych, zawartych w ustawie o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (fot. Shutterstock)
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów bada sprawę promocji na piwo w Żabce, która odbiła się szerokim echem w internecie, gdzie zyskała miano "piwonamentu”. Władze sieci tłumaczą, że zasady akcji zostały na wyrost zinterpretowane przez klientów i zarzekają się, że jest ona zgodna z prawem.

UOKiK przygląda się jednej z akcji zorganizowanych przez sieć Żabka, pod kątem tego, czy nie narusza ona zasad promocji napojów alkoholowych, zawartych w ustawie o wychowaniu w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.06.2024 / 19:25
StoryEditor
Pracownicy sklepów Netto w Polsce dostaną specjalną premię. Kiedy pieniądze trafią na ich konta?
Salling Group wprowadza zmiany w zarządzaniu siecią Netto (Salling Group)
Fundusz Salling wypłaci ponad 15 000 pracowników Grupy Salling w Danii, Niemczech i Polsce premię, której wartość sięgnie prawie 16 mln DKK (niemal 9,3 mln zł). Ten specjalny dodatek pracownicy otrzymają od właściciela grupy wraz z pozdrowieniami.

Pracownicy Grupy Salling, do której należy m.in. sieć dyskontów Netto w Polsce mogą liczyć, że w czerwcu oprócz pensji na ich konta trafią także dodatkowe pieniądze od właścicie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. lipiec 2024 16:19