11.02.2021 / 10:55
StoryEditor

Rozwój sieci Intermarche będą napędzać nowe koncepty handlowe. W planach otwarcia nowych sklepów

Intermarche Power (mat. prasowe)
Sieć Intermarche ma za sobą w Polsce trudne trzy lata, jednak rok 2021 ma być nowym otwarciem i dużym krokiem w rozwoju operatora na polskim rynku. Nowy koncept sklepu, nowy koncept kawiarniany, nowa zautomatyzowana stacja paliw i rozwój konceptu Drive oferującego odbiór zakupów zamówionych przez internet, to tylko niektóre projekty, które mają przyspieszyć rozwój sprzedaży sklepów Intermarche w Polsce.

– Ostatnie trzy lata były czasem głębokiej transformacji sieci Intermarche. Rok 2020, mimo że był trudny, pozwolił nam wrócić na właściwe tory. Mamy jeszcze dużo do zrobienia,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 18:05