19.06.2018 / 18:18
StoryEditor

Raport Polska na Talerzu: zmieniają się zwyczaje bywalców restauracji

(Fot. materiały prasowe)
Kolejna edycja raportu Polska na Talerzu, który przygotowała agencja IQS na zlecenie Makro Polska, pokazuje, jak dynamicznie zmieniają się zwyczaje bywalców restauracji w Polsce. Wygodę i oszczędność, która do niedawna była głównym motywem jadania na mieście, teraz zastępuje potrzeba socjalizowania się i poszukiwanie nowych smaków. Nie spada znaczenie szefów kuchni - nadal są oni gastronomicznymi guru.

Z raportu wynika, że 99 proc. respondentów w wieku 18-24 lat w ciągu ostatniego pół roku co najmniej raz odwiedziło lokal gastronomicznych. 28 proc. respondentów przyznało, że o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.02.2025 / 11:46
StoryEditor
Przyszłość białka: mięso laboratoryjne a regulacje prawne – kluczowe kwestie dla biznesu [KOMENTARZ EKSPERCKI]
Przyszłość białka: mięso laboratoryjne (Shutterstock)

Mięso z probówki to nie jest już tylko hasło z książek czy filmów science-fiction. Ponad 170 firm na całym świecie zajmuje się produkcją mięsa wyhodowanego laboratoryjnie z kilku komórek zwierzęcych – w USA pierwsze produkty zostały już dopuszczone do sprzedaży. Czy jednak unijne ustawodawstwo jest przygotowane na nową kategorię produktową? Czy istnieją definicje, normy, procedury? Komentuje Marta Macuga z kancelarii Chałas i Wspólnicy.

Tak zwane "rolnictwo komórkowe" według danych amerykańskiego think-tanku Good Food Institute jest prawie trzy razy wydajniejsze niż tradycyjna hodowla mięsa, a drób z probówki w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.02.2025 / 10:33
StoryEditor
Monnari przejmuje sieć sklepów 5.10.15. Duża konsolidacja na rynku modowym w Polsce
Na zdj. zamknięty sklep Monnari (fot. Shutterstock)

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał zgodę na przejęcie spółki Hemoca Holdings - kontrolującą markę 5.10.15. - przez Monna Nice – spółkę zależną Monnari Trade.

List intencyjny w sprawie tego przejęcia podpisano już w pierwszej połowie zeszłego roku. Monnari miało przejąć ponad 50 proc. udziałów spółki Hemoca Holdings. Ta z kolei ma 50,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. marzec 2025 14:20