09.12.2019 / 08:11
StoryEditor

Polacy zamówią w tym roku dania z dostawą do domów za 6,6 mld zł

Kurier sieci Uber Eats w Warszawie (fot. Łukasz Rawa)
Według prognoz, w tym roku Polacy wydadzą 6,6 mld zł na dania restauracyjne z dostawą do domu. Za 1,3 mld zł zamówią dania online – tak wynika z danych Pizzaportal, opublikowanych przez „Rzeczpospolitą”.

Co naturalne, najwięcej zamówień składają mieszkańcy metropolii, jednak pod względem średniej wartości zamówienia prym wiodą znacznie mniejsze miejscowości – Janki i Łomianki po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.01.2025 / 18:30
StoryEditor
Primark wprowadza kolekcję ubrań dla osób z niepełnosprawnościami
Primark wprowadza kolekcję ubrań dla osób z niepełnosprawnościami (fot. materiały prasowe)

Primark, sieć sklepów dyskontowych z odzieżą, wprowadza na rynek kolekcję ubrań zaprojektowaną z myślą o osóbach z niepełnosprawnościami. Oferta obejmuje 49 produktów, będących zmodyfikowanymi wersjami bestsellerów marki, dostosowanymi do potrzeb różnych grup osób z ograniczeniami fizycznymi.

Kolekcja powstała we współpracy z Victorią Jenkins, założycielką inkluzywnej marki Unhidden. Produkty wchodzące w skład linii zostały zmodyfikowane w sposób ułatwiający ich codz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.01.2025 / 12:19
StoryEditor
Większa sprzedaż, mniej transakcji. Mamy najnowsze wyniki sprzedaży w sklepach małoformatowych
Polska Izba Handlu opublikowała wyniki badań dotyczące grudniowej sprzedaży FMCG w sklepach małoformatowych (fot. Shutterstock)

Polska Izba Handlu oraz firma badawcza CMR Panel opublikowały wyniki badań dotyczące grudniowej sprzedaży FMCG w sklepach małoformatowych - rozumianych jako suma dużych, średnich i małych sklepów spożywczych, a także stacji benzynowych oraz sklepów alkoholowych. Eksperci wskazują, że odnotowano niewielki wzrost wartości sprzedaży w stosunku do analogicznego okresu w 2023 r. Jednocześnie zwracają uwagę na spadek liczby transakcji.

Jak wynika z danych Polskiej Izby Handlu i CMR Panel, w grudniu 2024 roku wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych była o 2 procent wyższa niż dwanaście miesięcy wcześniej. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. styczeń 2025 09:22