06.07.2020 / 16:54
StoryEditor

Pizza Hut testuje Hut Point – bezkontaktowy odbiór zamówienia w samochodzie

(Fot. Flickr/JJBers)
W sześciu restauracjach Pizza Hut uruchamia pilotażowy, bezkontaktowy odbiór pizzy wprost do samochodu. Gość restauracji parkuje w specjalnie wyznaczonym miejscu, uchyla szybę lub otwiera bagażnik, a pracownik umieszcza pizzę w środku.

Po bezkontaktowym dowozie i odbiorze w restauracji to już trzecie bezkontaktowe udogodnienie, które marka wprowadza w związku wymaganymi obecnie środkami bezpieczeństwa. Dla wie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.01.2025 / 18:46
StoryEditor
Jak sektor HoReCa ocenia sytuację w branży gastronomicznej?
Weee! specjalizuje się w żywności azjatyckiej i latynoskiej (Shutterstock)

Według danych GUS w styczniu br. wskaźnik ogólnego klimatu koniunktury dla sektora "zakwaterowania i gastronomii" kształtuje się na poziomie plus 1,0 (minus 4,9 w grudniu ub.r.). Przedsiębiorcy narzekają na rosnące koszty i brak pracowników i spodziewają się wzrostu cen.

Poprawę koniunktury odnotowuje 14,1 proc. badanych firm, a jej pogorszenie – 13,2 proc. (przed miesiącem odpowiednio 10,0 proc. i 14,8 proc.). Pozostałe przedsiębiorstwa uważa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.01.2025 / 18:30
StoryEditor
Primark wprowadza kolekcję ubrań dla osób z niepełnosprawnościami
Primark wprowadza kolekcję ubrań dla osób z niepełnosprawnościami (fot. materiały prasowe)

Primark, sieć sklepów dyskontowych z odzieżą, wprowadza na rynek kolekcję ubrań zaprojektowaną z myślą o osóbach z niepełnosprawnościami. Oferta obejmuje 49 produktów, będących zmodyfikowanymi wersjami bestsellerów marki, dostosowanymi do potrzeb różnych grup osób z ograniczeniami fizycznymi.

Kolekcja powstała we współpracy z Victorią Jenkins, założycielką inkluzywnej marki Unhidden. Produkty wchodzące w skład linii zostały zmodyfikowane w sposób ułatwiający ich codz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. styczeń 2025 01:27