18.07.2018 / 10:59
StoryEditor

Pierwszy Menya Musashi Ramen Shop w Polsce ruszy w CH Blue City

(fot. materiały prasowe)
W warszawskim centrum handlowym Blue City otwarty zostanie wkrótce lokal Menya Musashi Ramen Shop, restauracji specjalizującej się w serwowaniu ramenu, słynnego japońskiego dania. Będzie to pierwszy punkt Menya Musashi Ramen Shop w Polsce.

Pierwsza restauracja Menya Musashi Ramen Shop została otwarta w 1996 roku, w jednej z najbardziej luksusowych i modnych dzielnic Tokio - Aoyama. Sukces restauracji, która z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2024 / 15:32
StoryEditor
Poczta Polska pod lupą NIK. Sprawa trafi do prokuratury

Najwyższa Izba Kontroli (NIK) w najnowszym raporcie negatywnie oceniła zarządzanie inwestycjami przez Pocztę Polską S.A. w latach 2020-2023. Przeprowadzona kontrola wykazała liczne naruszenia przepisów prawa, warunków umów oraz błędy w zarządzaniu projektami. Nieprawidłowości związane z realizacją strategii cyfryzacji oraz rozwoju nowych usług, w tym sieci automatów paczkowych, mogą skutkować poważnymi konsekwencjami dla spółki. NIK szacuje, że na skutek tych działań Poczta Polska poniosła straty w wysokości ponad 113 mln zł.

Najwyższa Izba Kontroli ujawniła wyniki kontroli, z której wynika, że "przedsięwzięcia, które miały zwiększyć konkurencyjność w obszarze nowoczesnych usług pocztowych, prowadzon...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2024 / 18:21
StoryEditor
Duża sieć handlowa zakazuje noszenia słuchawek pracownikom. O co chodzi? Czy Lidl i pozostałe firmy zrobią to samo?
Tesco zakazuje noszenia słuchawek pracownikom (fot. Shutterstock)

W odpowiedzi na spadające wskaźniki satysfakcji klientów, sieć supermarketów Tesco zdecydowała o wprowadzeniu zakazu noszenia słuchawek przez pracowników na sali sprzedaży. Zmiana w polityce uniformowej została wdrożona, by poprawić kontakt między klientami a personelem, co ma pozytywnie wpłynąć na jakość obsługi klienta.

Dotychczas zakaz noszenia słuchawek był częścią przepisów BHP, jednak od niedawna reguluje go aktualna polityka dotycząca stroju służbowego. Według Tesco, decyzja ta jest kluczo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 09:00