29.04.2021 / 15:00
StoryEditor

North Food inwestuje we własną markę produktów delikatesowych. Operator gastronomiczny negocjuje warunki dostaw z sieciami handlowymi

North Food Polska rusza z nowym projektem produktów delikatesowych (linkedin)
Właściciel sieci restauracji North Fish postanowili stworzyć projekt, który będzie alternatywą dla zamkniętych lokali gastronomicznych. North Fish Specials to wysokiej jakości rybne przysmaki zamknięte w słoikach i puszkach. Firma podkreśla, że nowy projekt nie ma charakteru ratunkowego i w ciągu 3-4 lat ma podwoić obroty oraz zwiększyć rozpoznawalność w Polsce i na świecie. Produkty na rynku pojawią się już w czerwcu. Obecnie - jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl - operator prowadzi rozmowy z sieciami handlowymi na temat warunków ich dystrybucji.

Pod koniec 2020 roku North Food Polska przeprowadziła z Inquiry badania rynkowe, które określiły siłę marki North Fish pod kątem produktów delikatesowych. Był to już kolejny „po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.02.2025 / 11:30
StoryEditor
W 2024 r. Nestlé odnotowało spadek przychodów i zysków. Wzrost organiczny był najniższy od ponad ćwierćwiecza
Nestle notuje spdaek przychodów i zysków (fot. testing/Shutterstock.com)

Przychody Nestle spadły w 2024 r. o 1,8 proc., do 91,35 mld franków szwajcarskich. Zysk netto był niższy o 2,9 proc. i wyniósł 10,88 mld franków szwajcarskich. Po wyeliminowaniu czynników kursowych przychody wzrosły o 2,2 proc., czyli najmniej od ponad ćwierćwiecza.

Mimo słabych wyników finansowych Laurent Freixe, nowy CEO Nestlé, zachowuje optymizm. – W trudnym kontekście makroekonomicznym i słabym otoczeniu konsumenckim osiągnęliśmy so...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.02.2025 / 17:04
StoryEditor
Kryzys na rynku pracy w handlu? Branża zmaga się z wieloma problemami [RAPORT]
(fot. Shutterstock)

Randstad przygotował kolejny, już 58. Monitor Rynku Pracy. Wynika z niego, że rynek pracy w handlu boryka się z wieloma trudnościami. Szczególnie uwidacznia się to na tle innych branż. Czy można to już nazwać kryzysem?

Z danych zawartych w 58. edycji Monitora Rynku Pracy przygotowanego przez Randstad wynika, że rosnąca rotacja pracowników stanowi wyzwanie dla branży handlu oraz transportu i lo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 12:16