24.10.2019 / 12:43
StoryEditor

Max Premium Burgers wprowadza papierowe słomki

(fot. Max Premium Burgers)
Szwedzka sieć restauracji wprowadza papierowe słomki we wszystkich restauracjach w Polsce. Wkrótce do swoich zamówień konsumenci otrzymają także drewniane mieszadełka. Jest to naturalny krok dla marki, biorąc pod uwagę, że Max jako pierwsza sieć restauracji na świecie oznacza produkty w menu wartością śladu węglowego oraz redukuje więcej gazów cieplarnianych niż emituje.

- Troska o środowiska od początku istnienia naszej marki była elementem napędzającym nasz biznes. Wierzymy, że ponieważ jesteśmy częścią problemu, jakim jest emisja gazów ciepla...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.12.2024 / 15:01
StoryEditor
Trendy w sprzedaży detalicznej. Jakich produktów Polacy kupują najwięcej [RAPORT]
(fot. Shutterstock)

Polacy coraz uważniej planują swoje zakupy, co wyraźnie widać w strukturze sprzedaży detalicznej w sklepach i na stacjach paliw. Najnowszy Rocznik Statystyczny Rzeczypospolitej Polskiej 2024 Głównego Urzędu Statystycznego (GUS) za 2023 rok pokazuje, jak zmieniają się priorytety konsumentów. Chociaż wiele kategorii produktów zachowuje swoją pozycję, nie brakuje również zaskakujących trendów. Jak wygląda nasz koszyk zakupowy w ujęciu statystycznym?

W 2023 roku artykuły spożywcze nadal dominują w strukturze sprzedaży detalicznej. Owoce i warzywa utrzymały swój udział w stosunku do 2020 roku, a w porównaniu do 2022 poprawi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.12.2024 / 13:30
StoryEditor
Wojciech Łubieński, prezes Aldi Polska mówi wprost, co będzie kształtować branżę handlową w najbliższych miesiącach i jak będą wyglądać wojny cenowe
Wojciech Łubieński, prezes zarządu Aldi Polska

- Wojna cenowo-promocyjna na polskim rynku FMCG determinuje dynamikę działań konkurencyjnych. Nie spodziewamy się jej wyciszenia w 2025 roku - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Wojciech Łubieński, prezes dyskontowej sieci Aldi Polska.

- Z naszej perspektywy kluczowe jest jednak coś innego: cena powinna być uczciwa i atrakcyjna dla klientów każdego dnia, a nie tylko z powodu promocji czy występującego w danym ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. styczeń 2025 01:37