29.06.2022 / 09:15
StoryEditor

MAKRO zakończyło cykl spotkań branżowych dla sektora HoReCa

MAKRO Polska zaprosiła restauratorów na cykl Mikserów kulinarnych w ramach programu Polskie Skarby Kulinarne (fot. materiał partnera)
W kwietniu i maju MAKRO Polska zaprosiła restauratorów na cykl Mikserów kulinarnych w ramach programu Polskie Skarby Kulinarne, flagowego programu firmy z obszaru CSR.

Wydarzenia odbyły się w 9 miastach w całej Polsce: Szczecinie, Toruniu, Katowicach, Białymstoku, Łodzi, Krakowie, Rzeszowie, Lublinie oraz Kielcach. We wszystkich tych miastach i regionach, z wyjątkiem Krakowa, program Polskie Skarby Kulinarne zagościł w tegorocznej edycji po raz pierwszy. Miksery były zatem okazją do poznania założeń programu, zasad uczestnictwa, a także tego, jak można najlepiej wykorzystać udział w "Skarbach" do promowania własnego lokalu. Nie zabrakło również opowieści o tradycyjnej kuchni danego regionu oraz prezentacji win i serów, także zasad ich najlepszego pairingu.

– Program Polskie Skarby Kulinarne przede wszystkim ma na celu uświadomić Polakom, jak bogata w różnorodne smaki jest polska kuchnia – mówi Magdalena Figurna, Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej w MAKRO Polska i koordynatorka programu. – Każdy region naszego kraju wyróżnia się swoją własną kulinarną tradycją i przepisami. Chcemy te tradycje szeroko pokazać właśnie poprzez nasz program, w którym mogą uczestniczyć wszystkie te restauracje, które w swoim menu odwołują się do polskiej tradycji kulinarnej.

–  Po ostatnich dwóch latach spędzonych w izolacji spowodowanej pandemią, Miksery kulinarne są świetną okazją do osobistego spotkania przedstawicieli branży HoReCa – mówi Grzegorz Obszański, Dyrektor Rynku Śląskiego w MAKRO Polska. – W trakcie spotkań uczestnicy mogą porozmawiać ze sobą, wymienić się doświadczeniami związanymi z prowadzeniem restauracji i dowiedzieć się, jak włączać polskie tradycje kulinarne do menu swoich restauracji.

07.04.2025 / 13:55
StoryEditor
Rynek e-grocery w Polsce przyciąga coraz więcej klientów oraz producentów żywności
Market Świeżości DPD ma już ponad 70 partnerów (fot. Shutterstock)

Rynek e-grocery w Polsce nie zwalnia tempa i przyciąga coraz więcej klientów oraz producentów żywności. Rosnąca liczba partnerów, inwestycje w logistykę oraz zmieniające się nawyki zakupowe Polaków nadają ton jednej z najdynamiczniej rozwijających się gałęzi e-commerce. Co stoi za sukcesem platform takich jak Market Świeżości DPD?

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze przez internet były domeną niewielkiej grupy konsumentów. Obecnie, za sprawą zmieniających się preferencji zakupowych, wygody oraz jakości o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.04.2025 / 16:03
StoryEditor
Biedronka wydłuża godziny pracy sklepów przed Wielkanocą. Do której będą otwarte?
Na zdj. sklep sieci Biedronka w Warszawie, który w tym tygodniu będzie czynny do 23.30 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

By ułatwić klientom organizację świątecznych dni, sieć Biedronka wydłuża godziny otwarcia swoich sklepów w tygodniu poprzedzającym Wielkanoc. Od 14 do 18 kwietnia większość placówek będzie czynnych co najmniej do godziny 23:30. na tym nie koniec niespodzianek.

Wydłużone godziny otwarcia sklepów Biedronka w tygodniu poprzedzającym Wielkanoc to odpowiedź na potrzeby klientów. Ponad 3200 placówek sieci będzie czynnych aż do godziny 23:30...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. kwiecień 2025 15:47