03.04.2019 / 11:37
StoryEditor

Makro rusza z nowym cyklem promującym rodzime tradycje kulinarne. Pierwsze Podhale

zaproszeni przez Makro do udziału w projekcie uznani szefowie kuchni zabrali gości w kulinarną podróż po smakach Podhala (Fot. materiały prasowe)
Firma Makro Polska rozpoczyna nowy cykl kulinarny pt. „Historyczny Stół Kulinarny”. Pierwsze spotkanie odbyło się w Rezydencji Gubałówka w Zakopanem i upłynęło pod znakiem kuchni podhalańskiej. Zgromadziło 70 przedstawicieli lokalnej gastronomii.

Historyczny Stół Kulinarny to nowy cykl prestiżowych wydarzeń branżowych poświęconych regionalnej kuchni polskiej. W ramach pierwszego spotkania czołowi przedstawiciele branży g...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.04.2025 / 08:00
StoryEditor
TOP10 wiadomości tygodnia. Działo się dużo: Prada+Versace, Arla Foods+DMK, Eurocash, Foodex, Kaufland, Zalando, państwowa sieć handlowa (?)

Kończący się tydzień obfitował w ciekawe wydarzenia. Mieliśmy do czynienia z fuzjami włoskich marek modowych oraz potentatów branży nabiałowej. Eurocash pochwalił się zwiększeniem udziałów rynkowych i jednocześnie poinformował o sprzedaży jednego ze swoich biznesów detalicznych. Kaufland rozpycha się w e-commerce, a ukraińska sieć handlowa rzuca rękawicę Żabce.

1. Prada przejmuje Versace. Rewolucja w branży luksusowej stała się faktem

Dwie potęgi włoskiej mody łączą siły. Prada ogłosiła właśnie przejęcie marki Versace. Kwota transa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.04.2025 / 08:13
StoryEditor
Polacy liczą na wielkanocną wojnę cenową dyskontów. Czy ceny w sklepach ich nie rozczarują?
Na zdj. Biedronka w Poznaniu (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

Wojna cenowa Biedronki z Lidlem i innymi sieciami handlowymi zaostrzy się w dniach poprzedzających Wielkanoc - uważają analitycy UCE Research i Shopfully. Z przeprowadzonego przez nich badania wynika, że oczekuje tego 53,5 proc. Polaków, podczas gdy takiego scenariusza nie spodziewa się 21,2 proc. respondentów. Zdania w temacie nie ma 15,3 proc. osób, a 10 proc. badanych w ogóle nie interesuje się tą sprawą.

Jak podkreśla Robert Biegaj, współautor raportu z Shopfully, w identycznym, zeszłorocznym badaniu 55,5 proc. konsumentów oczekiwało, że obniży nieco świąteczne wydatki, dzięk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. kwiecień 2025 22:24