06.05.2021 / 08:38
StoryEditor

KFC zatrudni 20 tys. pracowników w Stanach Zjednoczonych. Gastronomia wychodzi z pandemii

KFC w Gemini Park Tychy/zdjęcie ilustracyjne (fot. mat. prasowe)
Fast-foodowa sieć KFC ogłosiła, że poszukuje aż 20 tys. stałych i tymczasowych pracowników na rodzimym, amerykańskim rynku. Gigant szykuje się już na powrót klientów do lokali gastronomicznych, co wydaje się oczywistym następstwem coraz lepszej sytuacji pandemicznej w USA.

KFC poszukuje kucharzy, pracowników obsługi klienta, kierowników zmian, zastępców kierowników, a także menedżerów do restauracji.

Jak zauważa CNBC, firmy gastronom...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2024 / 13:40
StoryEditor
Ekologiczny, nowoczesny, kompaktowy. Grupa Chorten otworzyła pierwszy sklep w nowej formule
Modelowy sklep Grupy Chorten przy ulicy Sportowej 33 w Choroszczy

Nowoczesne wyposażenie, systemy wspierające handel oraz zarządzanie placówką, nowy model ustawienia sklepu i digitalowa kampania promocyjna na otwarcie - to niektóre rozwiązania wprowadzone w otwartym właśnie sklepie Chorten w Choroszczy. Obiekt znajdujący się przy ulicy Sportowej 33, jest pierwszym punktem w odmienionej formule należącym do firmy. - Chcemy, by właśnie w ten sposób wyglądały sklepy przyszłości, które działają pod naszym logo - mówi Sylwia Władyko, wiceprezes Grupy Chorten.

Chorten - grupa polski sklepów spożywczych wywodząca się z Podlasia, stale poszerza działania na terenie naszego kraju. Aktualnie liczy ona ponad 2 800 punktów handlowych....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.10.2024 / 18:18
StoryEditor
Coca-Cola chwili się dwucyfrowym wzrostem przychodów. Co napędza wyniki koncernu?
Klasyczna Cola oraz Cola Zero zwiększyły w III kwartale sprzedaż o wartości jednocyfrowe, podobnie było w przypadku Fanty. (wiadomoscihandlowe.pl/MG)

Opublikowane 31 października wyniki Coca-Coli za trzeci kwartał ukazują mocny, dwucyfrowy wzrost przychodów giganta branży napojów. Jest to zarazem kolejny kwartał organicznego wzrostu amerykańskiej firmy na światowych rynkach.

Organiczny wzrost przychodów za trzeci kwartał na poziomie 13,9 proc., a także wzrost przychodów od początku roku o 13,7 proc. to przede wszystkim wynik wzrostu sprzedaży we wsz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 09:49