03.10.2023 / 15:30
StoryEditor

Franczyzowa sieć ODIDO otworzyła dwusetny sklep w nowym formacie

Sieć ODIDO rozwija się w nowym modelu. W środę, 27 września odbyło się otwarcie dwusetnego sklepu w tej formule. Placówka działa w miejscowości Ługów koło Świebodzina. Prowadzą ją Dorota i Robert Dłużak, którzy z siecią współpracują od 10 lat.

Dogodna umowa franczyzowa, na nowo zaprojektowane wnętrze oraz nowoczesny szyld to trzy główne argumenty, które wskazali właściciele zapytani o zalety dołączenia do nowego modelu sieci ODIDO.

Familijny format, który prowadzą państwo Dłużak wyróżnia się bogatym asortymentem warzyw, owoców i lokalnych produktów, przestronnością alejek zakupowych oraz czytelną nawigacją ułatwiającą zakupy.

– Sklep po modernizacji prezentuje się doskonale. Jest dobrze oznakowany, wyposażony w funkcjonalne regały, urządzenia i nowoczesne oświetlenie – mówi pan Robert. Placówka stała się bardziej przyjazna dla kupujących i pracowników. Jesteśmy przekonani, że nowa jakość pozwoli na pozyskanie jeszcze większej liczby klientów i znacząco zwiększy sprzedaż – dodaje.

Państwo Dłużak uważają również, że dobrze dobrana przez ekspertów sieci ODIDO ścieżka zakupowa i planogramy zwiększą częstotliwość wizyt obecnych klientów oraz wzrost osiąganej marży.

– Po przebudowie sklep nadal odwiedzają stali klienci. Zauważyliśmy jednak, że coraz częściej wracają do nas ludzie młodzi, którzy są zachwyceni nowym wyglądem i obsługą sklepu – mówi Dorota Dłużak.

Dołączenie do franczyzy ODIDO wiąże się nie tylko ze zmianą wyglądu sklepu. Uwagę konsumentów przyciąga także odpowiednio wyeksponowany asortyment.

– Dzięki wprowadzeniu lady impulsowej, nowych regałów piekarniczych i warzywnych oraz lepszej ekspozycji produktów, jesteśmy w stanie jeszcze bardziej konkurować na lokalnym rynku – wskazują właściciele. Dodatkowo możemy liczyć na wsparcie reklamowe i marketingowe, ciekawe oferty promocyjne oraz dogodne warunki zakupowe.

– Sieć ODIDO w nowym formacie przyciąga coraz większą liczbę franczyzobiorców. Główną korzyścią dołączenia do marki, wymienianą przez właścicieli sklepów jest elastyczna forma współpracy oraz możliwość zakupu produktów u lokalnych dostawców – mówi Łukasz Terelak, Starszy Kierownik ds. Handlu Detalicznego. – To również sprawnie przeprowadzona modernizacja sklepu, która nie wiąże się z długotrwałym zamknięciem placówki – dodaje.

Sieć ODIDO jest jednym z liderów wśród sieci franczyzowych sklepów spożywczych w Polsce. Kieruje swoją ofertę do lokalnych przedsiębiorców, którzy cenią niezależność, a jednocześnie poszukują partnera wspierającego ich w codziennym prowadzeniu biznesu. Nowy format ODIDO to połączenie znanego już klientom lokalnego sklepu spożywczego z innowacyjnymi rozwiązaniami, które odpowiadają na potrzeby współczesnego klienta. 

23. listopad 2024 16:17