06.08.2020 / 11:56
StoryEditor

Epidemia koronawirusa uderzyła w branżę cateringu dietetycznego. Przetrwają najsilniejsi

Catering dietetyczny jest coraz popularniejszy (mat. prasowe)
Diety pudełkowe dostarczane są codziennie do ponad 2,5 tys. miejscowości w Polsce. Prężnie rozwijający się rynek cateringów dietetycznych rósł dotychczas rokrocznie w tempie 20 proc. a jego wartość na początku roku 2020 szacowano na ponad miliard złotych. Branża gastronomiczna dość boleśnie odczuła pandemię koronawirusa, jednak segment diet pudełkowych potrafił dość szybko się zregenerować i wyciągnął wnioski na przyszłość.

Rynek cateringu dietetycznego to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów biznesu w Polsce. W 2017 roku jego wartość wynosiła 650 mln złotych, zaś w 2019 wzrosła do około ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2024 / 12:48
StoryEditor
Jan Kolański, prezes Grupy Colian: Moim marzeniem jest, aby nasze produkty były obecne na wszystkich kontynentach
Sukcesja jest jednym z wyzwań, jakie będą nam towarzyszyć w kolejnych latach - mówi Jan Kolański, prezes Colian

Po 35 latach na rynku poznaliśmy biznes słodyczowy „od podszewki”. Ale wchodząc w branżę napojową nie mieliśmy żadnego know-how. Dlatego zakup bankrutującej Helleny był wielkim wyzwaniem, a konsekwencje odczuwaliśmy przez lata. Ostatecznie odnieśliśmy sukces - przyznaje Jan Kolański, prezes zarządu Grupy Colian.

Jak przyznaje Kolański, Grupa Colian dąży do sukcesywnego zwiększania  udziałów rynkowych w Polsce oraz za granicami.

–  W Polsce mamy bardzo dobrą pozycję: aktywnie roz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.11.2024 / 17:22
StoryEditor
Promocje na Black Week wystartowały - na Allegro rok temu z akcji skorzystało 6,5 mln klientów. Co kupowano najczęściej? [DANE]
Blisko 66 proc. Polaków zdarzyło się zrobić zakupy podczas  Black Week.

Na największej polskiej platformie zakupowej ruszyła akcja rabatowa z okazji Black Week. Rok temu skorzystało z niej ponad 6,5 mln allegrowiczów. Popularnością cieszyło się kilka kategorii, w tym tradycyjnie odzież i kosmetyki.

Teraz przez najbliższe dwa tygodnie, na Allegro będzie można skorzystać nawet z 50-procentowych promocji na tysiące produktów, w tym m.in. artykuły marek Apple, Acer, Lenovo, Ma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. listopad 2024 10:39