30.01.2019 / 13:40
StoryEditor

Burzliwy spór inwestorów z sieciami fast-food w kwestii działań na rzecz ochrony środowiska

(fot. Pixabay CC0)
Wielka koalicja funduszy inwestycyjnych, zarządzających łącznie ok. 6,5 bilionami dolarów, wystosowała apel do sieci fast-foodów – takich jak McDonald‘s, Domino‘s Pizza, Burger King, Pizza Hut czy KFC – do podjęcia pilnych kroków na rzecz zmniejszenia emisji dwutlenku węgla i zużycia wody w swoich łańcuchach dostaw mięsa i nabiału. Branża gastronomiczna jest oburzona i przekonuje, że już energicznie działa w tej sprawie – informuje BBC.

Wielkie sieci fast-foodów zużywają ogromne ilości mięsa i nabiału. Według szacunków naukowców, emisja dwutlenku węgla przez rolnictwo – w tym przez producentów mięsa i nabiału –...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.03.2025 / 13:00
StoryEditor
Bliżej klientów niż Żabka? Piko24 chce na nowo zdefiniować pojęcie convenience. Na rynku pojawi się nowa sieć sklepów autonomicznych

Niebawem rusza nowa sieć sklepów bezobsługowych, która w niedługiej perspektywie może wyprzedzić pod względem liczebności Żabkę Nano. W rozmowie z naszym portalem prezes Piko24 Krzysztof Gawałek mówi o unikatowym modelu działalności, ofercie dla franczyzobiorców oraz planach rozwojowych. Te są ambitne, bo już w tym roku na południu Polski działać ma ponad 20 placówek.

Uwaga! Przedstawiciel sieci Piko24 weźmie udział w kongresie Retail Trends 2025 (1 kwietnia, Warszawa). Zapraszamy! Nie czekaj. Kliknij. Sprawdź agende i listę gości wyda...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.03.2025 / 13:02
StoryEditor
Jedziem z tym śledziem, czyli Żabka ratująca hipermarkety i romansująca z Elonem Muskiem [FELIETON]
(źródło: kadr z serialu ”Świat według Kiepskich”)

"Panie, ale ja nie jestem taksówka na telefon" – mawiał Ferdek, główny bohater "Świata według Kiepskich". Żabka postanowiła się jednak na nim nie wzorować i uruchomiła usługę taksówkarską w telefonie, a konkretniej w aplikacji Żappka. To mały krok dla Żabki, ale wielki skok dla... jej konkurencji.

Wydawało się, że hipermarkety są w Polsce gatunkiem zagrożonym wyginięciem, ale Żabka właśnie wyciągnęła do nich pomocną dłoń. Od teraz regularni klienci "małego wielkiego sklep...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. marzec 2025 16:38