10.09.2019 / 08:30
StoryEditor

Branża piekarnicza pod presją czystej etykiety

Bakery made better (fot. materiał partnera)
56 proc. konsumentów produktów piekarniczo-cukierniczych w Europie zazwyczaj wybiera w sklepie te artykuły, które cechuje jakość wyższa od przeciętnej i jest gotowa zapłacić za nie wyższą cenę – tak wynika z badania konsumenckiego „Consumer First”. W Polsce ta grupa jest jeszcze większa, bo wynosi aż 61 proc. Kluczowym czynnikiem oceny jakości produktów z tej kategorii wciąż pozostaje czysta etykieta.

Już połowa Polaków czyta etykiety produktów żywnościowych. To jeden z powodów, dlaczego branża piekarniczo-cukiernicza w coraz większym stopniu odczuwa presję ze strony rynku na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 22:18