28.08.2024 / 14:08
StoryEditor

Bistro Okienko - nowy koncept Lagardere w Polsce. Firma określa projekt mianem "newstalgicznego"

Bistro Okienko - nowy koncept Lagardere Travel Retail (fot. mat. prasowe)
Bistro Okienko - nowy koncept Lagardere Travel Retail (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Bistro Okienko - nowy koncept Lagardere Travel Retail (fot. mat. prasowe)
Bistro Okienko - nowy koncept Lagardere Travel Retail (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Bistro Okienko - nowy koncept Lagardere Travel Retail (fot. mat. prasowe)
Bistro Okienko - nowy koncept Lagardere Travel Retail (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Bistro Okienko - nowy koncept Lagardere Travel Retail (fot. mat. prasowe)
Bistro Okienko - nowy koncept Lagardere Travel Retail (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Bistro Okienko - nowy koncept Lagardere Travel Retail (fot. mat. prasowe)
Bistro Okienko - nowy koncept Lagardere Travel Retail (fot. mat. prasowe)
Bistro Okienko - nowy koncept Lagardere Travel Retail (fot. mat. prasowe)
Bistro Okienko - nowy koncept Lagardere Travel Retail (fot. mat. prasowe)

Na Lotnisku Chopina w Warszawie ruszył pierwszy punkt pod logo Bistro Okienko. To wyspa handlowa stworzona przez Lagardere Travel Retail. Klienci nabędą w tym miejscu m.in. zapiekanki i kiełbaski.

Lagardere tłumaczy, że inspirowało się "ulicznymi tradycjami kulinarnymi" i nawiązało do "dawnych okienek serwujących zapiekanki i bułki z kiełbaskami". Pomysłodawcy oceniają, ż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.08.2024 / 11:37
StoryEditor
Poczta Polska ogranicza asortyment. Prezes nie chce "bazarków" i "sklepików z dewocjonaliami"
Poczta Polska ogranicza asortyment (fot. Poczta Polska)

Z placówek poczty ma zniknąć znaczna część oferowanych na sprzedaż produktów. Sebastian Mikosz - prezes Poczty Polskiej w rozmowie z PAP wyjaśnia, z których fili ma zostać usunięty ”bazarek”.

Transformacja Poczty Polskiej (PP) ma polegać głównie na przekształceniu  z niedostosowanej do potrzeb rynku i konsumenta firmy "listowo-przekazowej" do nowoczesnego przed...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.08.2024 / 12:46
StoryEditor
Strategia Biedronki dla e-commerce. Jak sieć rozwija kanał online i które projekty uznaje za kluczowe dla swojej przyszłości?
Paweł Stolecki, Chief Operating Officer, członek zarządu Jeronimo Martins Polska

Biedronka myśli o przyszłości i przygląda się temu, co dzieje się na rynku e-commerce, będąc jego aktywnym uczestnikiem i testujemy kolejne nowe rozwiązania, związane ze sprzedażą online. To ważne, abyśmy potrafili na niej zarabiać – mówi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny sieci Biedronka, członek zarządu Jeronimo Martins Polska.

Łukasz Stępniak: Dokąd zmierza dzisiaj Biedronka?

Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny sieci Biedronka, członek zarządu Jeronimo Martins Polska: Do przodu. Mamy bardzo jas...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. sierpień 2024 04:31